Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

0 Ψάχνει άντρα μέσω διαδικτύου για να την αφήσει έγκυο


Ψάχνει άντρα μέσω διαδικτύου για να την αφήσει έγκυοΗ 29χρονη Lena Komleva από το Chelyabinsk της Ρωσίας ψάχνει μέσω διαδικτύου άντρα για να την αφήσει έγκυο...

Η ίδια έβαλε την αγγελία στο διαδίκτυο ενημερώνοντας τους υποψηφίους ότι η μητέρα της θα διαλέξει τον τυχερό.

«Λίγο πριν τα 29α γενέθλιά μου, θα ήθελα να ανακοινώσω ένα διαγωνισμό. Η μαμά μου χρειάζεται εγγόνια για να τους δώσει όλα τα παιδικά ρούχα που έχει μαζέψει. Αλλά κανένας δεν θέλει να με παντρευτεί. Αν είσαι νέος, δυνατός και υγιής, πάρε με. Η μητέρα μου θα ανακοινώσει το νικητή. Ξέρει τι χρειάζομαι» γράφει στην αγγελία. 

«Δεν υπάρχει κάτι για το οποίο πρέπει να ντρέπομαι. Ήμουν κάποτε ερωτευμένη με κάποιον, αλλά δεν ήμουν ευτυχισμένη. Ελπίζω να βρω ένα σύζυγο, αλλά αν βρω απλά έναν βιολογικό πατέρα για το παιδί μου, θα είμαι ικανοποιημένη» προσθέτει.

Πολλοί ήταν οι υποψήφιοι που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της και σύμφωνα με την Daily Mail, τώρα τους αξιολογεί μαζί φυσικά με την μητέρα της.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates