Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

0 Γιατί κάνουμε ποδαρικό το βράδυ της πρωτοχρονιάς;

 Γιατί κάνουμε ποδαρικό το βράδυ της πρωτοχρονιάς;

Πρόκειται ίσως για το πιο διαδεδομένο έθιμο της νύχτας της Πρωτοχρονιάς. Μετά την αλλαγή του χρόνου κάποιος από την κάθε οικογένεια συνήθως αναλαμβάνει να «μπολιάσει» με την καλοτυχία του όλο το σπίτι και βγαίνει έξω ή έρχεται από έξω, προκειμένου να είναι ο πρώτος που θα περάσει το κατώφλι με το δεξί τη νέα χρονιά.

Σε πολλές περιοχές είθισται να τον βάζουν να πατήσει ένα σίδερο για να είναι όλοι σιδερένιοι και γεροί μέσα στο σπίτι ή να κρατάει τα εικονίσματα, ώστε να έχει το σπίτι την ευλογία του Κυρίου.

Η νοικοκυρά τον κερνάει συνήθως και ανάλογα με την εξέλιξη των πραγμάτων, με τον καιρό δέχεται και τα αντίστοιχα πειράγματα για το ποδαρικό που έκανε…
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates