Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

0 «Να πάρουμε ξανά τη μοίρα μας στα χέρια μας»

 «Να πάρουμε ξανά τη μοίρα μας στα χέρια μας»


Την ευχή το 2012 να σημάνει το τέλος της δοκιμασίας του ελληνικού λαού έκανε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς. Στο μήνυμα του για το νέο έτος αναφέρει:
«Καλή χρονιά σε όλους! Στον καθένα ξεχωριστά και στην Πατρίδα μας! Ευχές για υγεία και αγάπη, στις οικογένειές σας. Ευχές το 2012 να σημάνει το τέλος της μεγάλης δοκιμασίας που περνά ο λαός μας και την αρχή της Ελπίδας για την Ελλάδα μας. Να θυμάστε, ότι – πέρα από τις ευχές – στα χέρια μας κρατάμε τη μοίρα μας.Γι’ αυτό και η καλύτερη ευχή για το νέο χρόνο είναι να πάρουμε ξανά τη μοίρα μας στα χέρια μας».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates