Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

0 Τζόυς Ευείδη: «Έπαιξα σε σαβούρες για να ζήσω»


 

Η Τζόυς Ευείδη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "Made in star" και μίλησε για την κρίση στην τηλεόραση και δεν δίστασε να παραδεχτεί πως στο παρελθόν έχει παίξει σε σαβούρες, για να μπορέσει να επιβιώσει... Μάλιστα η ηθοποιός δεν είχε πρόβλημα να πει ανοιχτά και ένα από αυτά τα σίριαλ που δεν της είχαν αρέσει, που ήταν το "Ο Τζίτζικας κι ο Μέρμηγκας" του ΑΝΤ1 που πρωταγωνιστούσε μαζί με τους Σάκη Μπουλά,Παύλο Χαϊκάλη,Ασπασία Τζιτζικάκη,Κατερίνα Σαβράνη
Δημήτρη Τζουμάκη,Αλεξάνδρα Ούστα και Στέλιο Χριστοδουλίδη...
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates