Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

0 Ανοιχτό το ενδεχόμενο αύξησης της θητείας

Στο τραπέζι επαναφέρει το ζήτημα της αύξησης της στρατιωτικής θητείας ο υφυπουργός Άμυνας Κ. Σπηλιόπουλος, μιλώντας σήμερα στο ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ FM.

"Η μεγάλη μείωση της θητείας στο στρατό έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στις Ένοπλες Δυνάμεις και να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Το να αυξηθεί η θητεία, νομίζω ότι είναι ένα στοιχείο που πρέπει να...
το δουν με ειλικρίνεια όλες οι πολιτικές δυνάμεις και πιστεύω ότι θα τεθεί σύντομα στο τραπέζι", ανέφερε ο Κ. Σπηλιόπουλος, μιλώντας στον ραδιοσταθμό "ΒΗΜΑ".

Ο υφυπουργός Άμυνας υποστήριξε ότι η χωρίς σχεδιασμό μείωση της θητείας και ο περιορισμός προσλήψεων 5ετούς θητείας οπλιτών λόγω έλλειψης κονδυλίων, προκαλούν προβλήματα, ενώ σημείωσε πως σε όλους τους στρατούς στον κόσμο υπάρχουν έφεδροι και πρόσθεσε:

"Χρειάζονται και οι έφεδροι οπλίτες. Είναι αναντικατάστατο στοιχείο του στρατού. Και πρέπει να το δούμε με ειλικρίνεια και να πάρουμε με σοβαρότητα τις πρέπουσες αποφάσεις, οι οποίες θα διατηρηθούν και στον χρόνο και δεν θα αλλάζουν με βάση τις κομματικές βλέψεις και τους σχεδιασμούς κάθε κόμματος ή της κάθε κυβέρνησης".
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates