Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

0 Απεργούν αύριο οι δημοσιογράφοι


Στάση εργασίας την Πέμπτη
Σε 24ωρη απεργία προχωρούν από τις 6 το πρωί της Τετάρτης έως τις 6 το πρωί της Πέμπτης οι εργαζόμενοι σε...
όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Την Πέμπτη, ημέρα της 24ωρης απεργίας που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ θα κάνουν στάση εργασίας από τις 11:00-15:00. Από την τετράωρη κινητοποίηση εξαιρούνται οι δημοσιογράφοι και οι τεχνικοί που θα καλύπτουν δημοσιογραφικά τις απεργιακές συγκεντρώσεις.

Απεργία θα πραγματοποιηθεί και στα πρακτορεία διανομής τύπου από τις 10 το βράδυ της Τετάρτης έως τις 10 το βράδυ της Πέμπτης.

Οι δημοσιογράφοι ζητούν, μεταξύ άλλων, να υπογραφούν Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας, να καταργηθεί η εφεδρεία και το ενιαίο μισθολόγιο και να σταματήσουν οι απολύσεις.
newsbeast
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates