Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

0 Μαρία Μπακοδήμου:Μιλάει για τη σχέση της με τον Τίμο Λειβαδίτη


Μαρία Μπακοδήμου Τίμος Λειβαδίτης

Η Μαρία Μπακοδήμου μίλησε στον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά για την προσωπική ζωή της.

 

«Είμαστε μαζί περίπου 3 χρόνια. Και οι 2 μας έχουμε τα 4 χρόνια σχέσης ως deadline και λέμε "μωρε λες να περάσουμε τα 4;". (...) Είμαι ευτυχισμένη, είμαι εγώ απ'την πρώτη στιγμή και έβλεπα ότι δεν χρειάζεται να υποκριθώ κάτι, να μη μιλήσω όπως θέλω, είμαι ο εαυτός μου σε αυτή τη σχέση από την πρώτη στιγμή» δήλωσε η Μαρία Μπακοδήμου.


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates