Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

0 Καινούργιου: «Μου είπε το MEGA "δεν έχουμε να σε κάνουμε κάτι"»

Χείμαρρος ήταν για άλλη μια φορά η Κατερίνα Καινούργιου χθες το πρωί,
σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Γιώργο Λιάγκα και στην Φαίη Σκορδά. Εκτός των άλλων μίλησε για την αποτυχία της εκπομπής που συμμετείχε στο MEGA αλλά και στην μεγάλη βοήθεια που της προσέφερε ο Νίκος Μουτσινάς. 

«Με τον Μουτσινά και την Ηλιάκη πέρασα τέσσερα χρόνια καταπληκτικά, αλλά αυτό τελείωσε. Τους αγαπάω πάρα πολύ. Με τον Νίκο θα ήθελα πάρα πολύ να ξανασυνεργαστώ. Ο Νίκος είναι ο λόγος που είμαι στον Alpha. Δεν ξεχνάω τους ανθρώπους που με έχουν στηρίξει και ο Νίκος με έχει στηρίξει πάρα πολύ. Ήμουν στην πεντάδα του Mega και έφυγα από μια αποτυχία. Τότε μου είχαν πει στο Mega "Λυπούμαστε αλλά δεν έχουμε να σε κάνουμε κάτι".Πήρα τον Μουτσινά τηλέφωνο και του είπα ότι έχω ανάγκη για δουλειά. Μου είπε "Εγώ σε πιστεύω και σε θέλω για μπροστά"».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates