Νέα μάχη στην τηλεόραση για τις διαφημίσεις
. Από τις 31 Ιουλίου 2015 δεν θα υπάρχουν τα media shops στη διαμεσολάβηση για την εξασφάλιση των διαφημίσεων. Εν μέσω προεκλογικής περιόδου, όπου τα μπάτζετ αναδιαμορφώνονται, προκύπτουν και νέες συμμαχίες στη διαφήμιση. Ενώ μέχρι πρότινος συνέπρατταν ο ΑΝΤ1 και το Mega, τώρα, μετά την πτώση του πρώην μεγάλου καναλιού στην τρίτη θέση, προκύπτει νέα συνεργασία ανάμεσα στον σταθμό του Αμαρουσίου και στον Alpha του Δ. Κοντομηνά.
. Από τις 31 Ιουλίου 2015 δεν θα υπάρχουν τα media shops στη διαμεσολάβηση για την εξασφάλιση των διαφημίσεων. Εν μέσω προεκλογικής περιόδου, όπου τα μπάτζετ αναδιαμορφώνονται, προκύπτουν και νέες συμμαχίες στη διαφήμιση. Ενώ μέχρι πρότινος συνέπρατταν ο ΑΝΤ1 και το Mega, τώρα, μετά την πτώση του πρώην μεγάλου καναλιού στην τρίτη θέση, προκύπτει νέα συνεργασία ανάμεσα στον σταθμό του Αμαρουσίου και στον Alpha του Δ. Κοντομηνά.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου