Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

0 Ξύλο σε Γερμανούς που δεν πλήρωναν επειδή… η Ελλάδα τους χρωστάει

 Ξύλο σε Γερμανούς που δεν πλήρωναν επειδή… η Ελλάδα τους χρωστάει

Σκηνές «Φαρ Ουέστ» εκτυλίχθηκαν μέσα σε νυχτερινό μαγαζί της Χερσονήσου, όταν Γερμανοί Τουρίστες αρνήθηκαν να πληρώσουν τον λογαριασμό.

Η παρέα των Γερμανών αφού κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και διασκέδασε στο γνωστό μαγαζί της Χερσονήσου, δε δέχτηκαν να πληρώσουν, λέγοντας πως οι Έλληνες είναι εκείνοι που τους οφείλουν χρήματα!

Τα αίματα δεν άργησαν να ανάψουν και ακολούθησε… σύρραξη. Με τους Γερμανούς να φεύγουν από το χώρο δαρμένοι.

Είναι η πρώτη φορά-τουλάχιστον στη συγκεκριμένη περιοχή- που σημειώνεται τέτοιου είδους περιστατικό, με φόντο το… Μνημόνιο.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates