Οι τοκογλύφοι και οι ντόπιοι υπάλληλοι τους επιδίδονται σε συστηματική τρομοκρατική εκστρατεία σε βάρος του Ελληνικού λαού, ότι δήθεν η τοκογλυφική και παράνομη δανειακή σύμβαση και τα μνημόνια της είναι μονόδρομος. Υπάρχει πραγματική, πραγματοποιήσιμη και νόμιμη διέξοδος για την Ελλάδα; Δεν βρήκα απόλυτα κατανοητή απάντηση εκτός από αυτό το βίντεο
http://www.youtube.com/watch?v=V38iO9rjxHU
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου