Δεν υπάρχουν αλλαγές στο σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση τού επαγγέλματος των ταξί και στο οποίο έχει επαναληφθεί η διατύπωση που υπήρχε στην πέμπτη επικαιροποίηση του μνημονίου και στο νέο οικονομικό πρόγραμμα, με μία μόνο μεταβολή ως προς το χρόνο εκτελέσεως τής συγκεκριμένης υποχρεώσεως, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών, Μάκης Βορίδης.
Ο Μ. Βορίδης επανέλαβε ότι η απελευθέρωση των ταξί θα γίνει με την εφαρμογή συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών κριτηρίων.
Δεν απέκλεισε το ενδεχόμενονα γίνουν κάποιες αλλαγές, δεδομένου ότι το σχέδιο νόμου έχει σταλεί στην τρόικα, προκειμένου να υποβάλει τις παρατηρήσεις της και στη συνέχεια να διαμορφωθεί το τελικό σχέδιο. Θα ακολουθήσει δημόσιος διάλογος και διαβούλευση με το συνδικάτο και τα κόμματα, έτσι ώστε όταν έρθει στη Βουλή να έχει τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.
Κληθείς να σχολιάσει τις θέσεις που διατύπωσαν σήμερα οι ιδιοκτήτες ταξί, ότι -βάσει μελέτης του Πολυτεχνείου- στην Αθήνα υπάρχει η αναλογία 4,5 ταξί ανά 1.000 κατοίκους, όταν το μνημόνιο λέει 2,5, ο Μ. Βορίδης διευκρίνισε ότι το μνημόνιο δεν αναφέρει κάτι τέτοιο, αλλά ότι θα πρέπει να προχωρήσουμε στην απελευθέρωση της αγοράς των ταξί, αίροντας τους περιορισμούς που υπάρχουν και κάνει μία αναφορά στα θέματα του αριθμού των αδειών και των εδρών, σύμφωνα, όμως, με τις καλύτερες διεθνείς πρακτικές.
«Ναι στην απελευθέρωση» του επαγγέλματος των ταξί, αλλά μέσα από συγκεκριμένους κανόνες, λένε οι ιδιοκτήτες ταξί, όπως τονίστηκε στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε η ηγεσία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους.
Όπως είπαν και στα δύο μνημόνια που ψήφισε η Βουλή γίνεται λόγος για άμεση απελευθέρωση της ελληνικής αγοράς ταξί, με κατάργηση όλων των διατάξεων που αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη του κλάδου και των υπηρεσιών προς τον πολίτη, όχι όμως με ασυδοσία και χωρίς κανόνες.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου