Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

0 Τέτοια υποδοχή δεν ξανάγινε! (ΒΙΝΤΕΟ)

Τέτοια υποδοχή δεν ξανάγινε! (ΒΙΝΤΕΟ)

Μοναδικές στιγμές έζησε η αποστολή του ΠΑΟΚ από 2.000 οπαδούς κατά την επιστροφή της ομάδας στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", μετά τον θρίαμβο επί της Τότεναμ. Αποθέωση για Σαλπιγγίδη!


Το "έλα να δεις" έγινε στο αεροδρόμιο "Μακεδονία" κατά την επιστροφή της ομάδας του ΠΑΟΚ από την Αγγλία.

Περίπου 2.000 οπαδοί του Δικέφαλου έκαναν τη νύχτα ...μέρα και αποθέωσαν τους θριαμβευτές του "Γουάιτ Χαρτ Λέιν".

Την τιμητική τους είχαν οι χρυσοί σκόρερ, Δημήτρης Σαλπιγγίδης και Στέφανος Αθανασιάδης, αλλά και ο Πάμπλο Γκαρσία.

Το κλίμα που δημιούργησαν οι οπαδοί του ΠΑΟΚ μεκαπνογόνα και συνθήματα ήταν μοναδικό και άξιο της μεγάλης επιτυχίας κόντρα σε μια ομάδα όπως είναι η Τότεναμ.

Οι εκατοντάδες φίλοι του Δικέφαλου περικύκλωσαν για αρκετή ώρα το πούλμαν της ομάδας και δεν το άφηναν να φύγει!

Δείτε τον χαμό που έγινε στην υποδοχή της αποστολή της ομάδας, λίγο πριν τις 7:00 το πρωί, σε βίντεο από το "olapaok.gr"...








Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates