Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

0 Ξηλώνουν τα καλοριφέρ λόγω οικονομικής κρίσης

Ξηλώνουν τα καλοριφέρ λόγω οικονομικής κρίσης

Στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας, σε πολυκατοικία με κεντρική θέρμανση που φιλοξενεί εδώ και χρόνια γραφεία, οι ιδιοκτήτες των διαμερισμάτων σφραγίζουν ή ξηλώνουν τα καλοριφέρ λόγω οικονομικής κρίσης. Το έγγραφο που τους δίνει το δικαίωμα κυκλοφορεί εδώ και δύο μήνες στους ορόφους της πολυκατοικίας από τον διαχειριστή. Οπως εξηγεί
ο Στέφανος Εχμαλόγλου, υπεύθυνος στην εταιρεία διαχείρισης κτιρίων Smartheat, η διαδικασία που ακολουθείται για το σφράγισμα των σωμάτων καθορίζεται από το καταστατικό κάθε πολυκατοικίας. Συνήθως επιτρέπεται μόνο σε διαμερίσματα που δεν κατοικούνται και είναι άδεια από έπιπλα. Ανάλογα με το καταστατικό οι ιδιοκτήτες επιβαρύνονται με συμμετοχή 30-40% για τη θερμότητα που εκλύεται από τις κατακόρυφες σωληνώσεις

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates