Τη στρατηγική της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού παρουσίασε χθες ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος στο Διοικητικό Συμβούλιο
του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.O Π. Γερουλάνος ανέπτυξε τους στόχους της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου για την δεκαετία 2011-2021, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη της Ελλάδας ως έναν από τους δέκα πιο δημοφιλείς προορισμούς ανά τον κόσμο, την αύξηση των θέσεων εργασίας στον τομέα του τουρισμού, καθώς και στην αύξηση της άμεσης και έμμεσης τουριστικής Ακαθάριστης Προστιθέμενης Αξίας.
Παράλληλα, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού ανέδειξε μέσα από το στρατηγικό πλάνο της κυβέρνησης τους βασικούς πυλώνες ανάπτυξης του τουρισμού, την προσέλκυση επενδύσεων και την αύξηση των εσόδων και των αφίξεων. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθεί στον ρόλο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, αλλά και στην ανάγκη ίδρυσης ενός νέου φορέα που θα ασχολείται με την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Μετά την παρουσίαση ο Π. Γερουλάνος επεσήμανε: «Πρώτη μας προτεραιότητα είναι να αξιοποιηθεί ο τουρισμός και η δυναμική που έχει αποκτήσει για να φέρουμε περισσότερες επενδύσεις στην Ελλάδα και να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες. Αυτοί είναι οι δυο βασικοί άξονες πάνω στους οποίους εργαζόμαστε. Όσον αφορά τις επενδύσεις είχα την ευκαιρία να μιλήσω για κάποιες προτεραιότητες που έχουμε θέσει. Σε ό,τι αφορά την προσέλκυση νέων επισκεπτών μου δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσω για το πώς μπορούν αυτές οι αγορές να αναπτυχθούν. Έχουμε τρία επίπεδα αγορών αυτή τη στιγμή. Οι παραδοσιακές μας αγορές όπως είναι οι ευρωπαϊκές, οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη δυνατότητα ανάπτυξης, ωστόσο τα τελευταία χρόνια είχαν υποστεί πλήγματα λόγω των κακών σχέσεων με κάποιες απ’ τις χώρες.
Η δεύτερη κατηγορία είναι οι καινούργιες αγορές που έχουμε ήδη ανοίξει, για τις οποίες πρέπει να δουλέψουμε μαζί για να συνεχίσουμε να τις αναπτύσσουμε, όπως είναι η Ρωσία, η Τουρκία, το Ισραήλ, ενώ τέλος υπάρχει μια εντελώς καινούργια αγορά, της Κίνας, της Ινδίας, της Βραζιλίας, οι οποίες έχουν τεράστιο ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή, αλλά για την ανάπτυξή τους θα χρειαστεί να δημιουργήσουμε συμμαχίες με γειτονικά κράτη προκειμένου να μπορέσουμε να προσελκύσουμε επισκέπτες, όχι μόνο για να έρθουν στην Αθήνα και την Ελλάδα, αλλά και για να συνδυάσουν αυτές τις διακοπές με κάτι άλλο.
Αυτά είναι τα τρία επίπεδα στα οποία κινούμαστε και θα έχουμε την ευκαιρία να εξειδικεύσουμε για κάθε κοινό και για κάθε αγορά πώς θα τις προσεγγίσουμε, μέσα από την ίδρυση και μιας κοινής εταιρείας με το Σ.Ε.Τ.Ε. για τη σωστή προβολή της Ελλάδας σαν τουριστικό προορισμό».
Πηγή: .real.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου