Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

0 Δούκισσα Νομικού: "Εχω κάνει αυξητική στήθους"

Δούκισσα Νομικού: "Εχω κάνει αυξητική στήθους"

Χωρίς περιστροφές και με απολυτή ειλικρίνεια η Δούκισσα Νομικού έβαλε τέλος σε όλη την παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί τον τελευταίο καιρό αποκαλύπτοντας ότι έκανε πλαστική επέμβαση αυξητικής στήθους.

Δεν απέφυγε επίσης να σχολιάσει το άλλο μεγάλο ζήτημα που την ακολουθεί, τη σχέση της, δηλαδή, με τον δημοφιλή τραγουδιστή Χρήστο Χολίδη. «Για να τελειώσει όλη αυτή η παραφιλολογία και επειδή θέλω να είμαι ειλικρινής, το ήθελα, το έκανα, μ’ αρέσει και το θέμα τελειώνει εδώ. Δεν έχω σκοπό να το κρύψω, ούτε και να το αναλύσω» είπε η όμορφη παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο «Down Town» για την πλαστική στήθους βάζοντας τίτλους τέλους σε όλες τις φήμες αλλά και τις φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει και συνέκριναν την τωρινή εμφάνισή της με παλιότερα.

Η Δούκισσα που ετοιμάζεται για μία ακόμη χρονιά να σταθεί στο πλευρό του Γιώργου Καπουτζίδη στο «Just the 2 of us», αλλά και να παρουσιάσει παράλληλα το «Lifestyle» στο Alter, ομολόγησε ότι είναι ερωτευμένη με τον σύντροφό της Χρήστο Χολίδη.

«Είμαι καλά, είμαι ερωτευμένη, είμαστε μαζί με τον Χρήστο και αυτό μετράει. Πραγματικά, δεν έχω να πω κάτι άλλο» σημείωσε. Επισήμανε ωστόσο ότι δεν εξεπλάγη τότε που ο Χολίδης παραδέχτηκε σε συνέντευξή του ότι είναι μαζί της και δήλωσε ότι ο σύντροφός της έχει κάνει πολλά γι' αυτήν.

Οταν τη ρώτησαν αν χωρά η ζήλια μεταξύ τους, απάντησε με χιούμορ: «Οχι, μωρέ... Οι σχέσεις των ανθρώπων άλλωστε βασίζονται στην εμπιστοσύνη. Λέμε τώρα!»

Espressonews.gr
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates