Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

0 Ποιά παρουσιάστρια μεσημεριανού αποκαλύπτει πως έχει κάνει ψυχανάλυση;



Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι της τηλεόρασης αποφασίζουν να εκμυστηρευτούν ο καθένας τη δική του εμπειρία
Γνωστή παρουσιάστρια σε συνέντευξή της δεν δίστασε να αποκαλύψει πώς έχει κάνει δυο χρόνια ψυχανάλυση και αναφέρει τους λόγους που οδηγήθηκε σε αυτό!..
...
«Έχω κάνει, στο πρόσφατο σχετικά παρελθόν μου, δυο χρόνια ψυχανάλυση για δικά μου προσωπικά προβλήματα. Για τον ξαφνικό χαμό του μπαμπά μου, για το φόβο του θανάτου, για να πάρω απόφαση την απώλεια και να μην παθαίνω κρίσεις πανικού. Αυτό που περάσαμε τώρα, πέρυσι, στο κανάλι δεν ήταν θέμα για να κάνω ψυχανάλυση, αλλά για να στηριχτώ στις δυνάμεις μου και να επαναπροσδιορίσω τους στόχους μας. Το χαστούκι ήταν δυνατό, δεν λέω. Είχαμε αγαπηθεί από τον κόσμο, πηγαίναμε πολύ καλά και ξαφνικά κάναμε αναγκαστική αργία λόγω της κατάστασης για ενάμιση μήνα. Συνειδητοποίησα πόσο αναλώσιμα και προσωρινά είναι όλα. Για ενάμιση μήνα ξυπνούσα το πρωί και αναρωτιόμουν «Τι θα κάνω τώρα; Και γιατί να σηκωθώ απʼ το κρεβάτι; Τι νόημα έχει;». Δουλεύω χρόνια πολλά, πριν τελειώσω το σχολείο, από το πρωί ως το βράδυ. Ένιωθα άχρηστη και παροπλισμένη και καταλάβαινα πως οι άνθρωποί μου, η ομάδα μας, ήταν σε ακόμη πιο δύσκολη θέση, γιατί είχαν να αντιμετωπίσουν όχι το ευ ζην αλλά την ίδια την επιβίωση. Και ξέρεις τι με θύμωνε; Τι με έκανε έξαλλη; Που μου έλεγαν «έλα, μωρέ. Τι ανάγκη έχεις εσύ; Θα έχεις περισσότερο χρόνο να οργανώσεις το γάμο σου» τόνισε η… Σταματίνα Τσιμτσιλή στο περιοδικό Down Town!



Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates