Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

0 Μαρία Κορινθίου: «Είναι πάρα πολύ δύσκολο να μεγαλώνεις ένα παιδί»


«Έχουν περάσει δύο χρόνια και τρεις μήνες από τότε που γέννησα την Ισμήνη. Είχα πάρει συνολικά 20 κιλά. Τα έχω χάσει όλα χωρίς να κάνω δίαιτα, χωρίς τίποτα» εξήγησε στην «Πρωινή Μελέτη» η Μαρία Κορινθίου. «Τα 11 πρώτα κιλά τα έχασα μέσα σε μια εβδομάδα από τη μέρα που γέννησα. Τα υπόλοιπα σταδιακά, περίπου ένα κιλό κάθε μήνα. Την περίοδο που έχασα αρκετά κιλά ήταν όταν ο Γιάννης έφυγε για την Παταγονία, εγώ είχα αρκετές πρόβες λόγω της παράστασης ?Φόνος μετά μουσικής?, και έτσι τα έχασα», συνέχισε. «Είμαι αφοσιωμένη στον άνδρα μου, στο παιδί μου» δήλωσε λίγο αργότερα η 31χρονη ηθοποιός, ενώ όταν ρωτήθηκε αν αυτό σημαίνει πως είναι και ευτυχισμένη, απάντησε: «Σαφέστατα. Επιλογή μου ήταν να αποκτήσω οικογένεια και να πάρω αυτό το δρόμο». Μάλιστα, εξήγησε πως ο Γιάννης Αϊβάζης και η μικρή Ισμήνη είναι και ο λόγος που δεν θα έκανε πάλι μια προκλητική φωτογράφιση: «Τώρα υπάρχουν περισσότεροι περιορισμοί. Έχω και το παιδί, έχω και έναν άνδρα. Άνδρας μου είναι και ορισμένα πράγματα μπορεί να τον ενοχλούν» είπε χαρακτηριστικά. Τέλος, σχετικά με το ενδεχόμενο της απόκτησης ενός δεύτερου παιδιού, η Μαρία Κορινθίου σχολίασε: «Είναι πάρα πολύ δύσκολο να μεγαλώνεις ένα παιδί. Οπότε στα άμεσα σχέδιά μου δεν υπάρχει αυτό. Το σκέφτομαι όμως για το παιδί μου... Αν είναι να έρθει, καλώς να έρθει».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates