Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

0 Βραβείο αποτελεσματικότητας για την διαφημιστική καμπάνια της ΛΟΥΞ

Το Αργυρό Βραβείο Αποτελεσματικότητας στην κατηγορία «Δαυίδ vs Γολιάθ» των βραβείων Effie Hellas απονεμήθηκε στην εταιρεία Λουξ Μαρλαφέκας και στη διαφημιστική της εταιρεία ADEL SAATSHI & SAATCHI για την «εκστρατεία» επικοινωνίας των αναψυκτικών της εταιρίας με βασικό μήνυμα «ΛΟΥΞΑΡΩ ΓΕΥΣΗ».





Σχεδιασμένα έτσι ώστε να μετρούν την επιτυχία μιας εκστρατείας με βάση τα αποτελέσματά της, τα Effie έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας, βραβεύοντας τα αποτελέσματα σε σχέση με την επίτευξη των καθορισμένων, κάθε φορά, στόχων μάρκετινγκ και επικοινωνίας.






Η Λουξ κατάφερε να διακριθεί μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον με μία καμπάνια που είχε ως στόχο να γνωστοποιήσει τη μοναδικότητα των αναψυκτικών και χυμών της, να κεντρίσει το ενδιαφέρον του καταναλωτή, καθώς και να αυξήσει σημαντικά το μερίδιο της στην συγκεκριμένη αγορά.


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates