Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

0 Ελένη Μενεγάκη: "Έχω βγάλει ένα κάρο λεφτά από τα διαφημιστικά"!



Στη σχέση με την εξωτερική της εικόνα, που έχει αλλάξει λόγω των κιλών της εγκυμοσύνης, αναφέρθηκε η Ελένη Μενεγάκη, συζητώντας με τη Νίκη Κάρτσωνα και την παρέα της εκπομπής της, το μεσημέρι της Πέμπτης....

Συγκεκριμένα, η 45χρονη παρουσιάστρια παραδέχθηκε: «Εγώ ειλικρινά νομίζω ότι μέσα από τον καθρέφτη μου θέλω να βλέπω, όπως και έβλεπα πάντοτε, τα δυνατά μου σημεία. Όχι τα αδύναμα. Τα ξέρω τα αδύναμα σημεία μου και φυσικά ο άλλος μπορεί να τα δει, εφόσον εγώ του τα επισημάνω. Δηλαδή αυτή την περίοδο που έχω πάρει κιλά, επειδή είμαι στη φάση που είμαι χαρούμενη και σκασίλα μου που τα 'χω πάρει, κάθε μέρα τους το λέω! “Πώς έχω γίνει έτσι; Έχω γίνει χοντρή” Το ξέρω, αλλά σκασίλα μου. Αν με προβλημάτιζε, δεν θα τους το έλεγα. Αν το κουβαλούσα σαν βάρος, θα προσπαθούσα να το κρύψω».



Μάλιστα, η Ελένη Μενεγάκη συνέχισε λέγοντας: «Όταν ξεκίνησα να δουλεύω, για παράδειγμα, έχω δουλέψει πάρα πολύ σαν μοντέλο, αλλά κάνοντας διαφημίσεις. Δεν έκανα ποτέ πασαρέλα, ήμουν κοντή. Γιατί να σκεφτώ ότι οι άλλες κάνανε πασαρέλα; Και να μη σκεφτώ ότι εγώ μέχρι στιγμής έχω κάνει 50 διαφημιστικά στην τηλεόραση και έχω βγάλει ένα κάρο λεφτά στα 18 μου χρόνια; Εγώ αυτό σκεφτόμουν! Έλεγα ότι όπου και να πάω να κάνω διαφήμιση, θα την πάρω! Και την έπαιρνα! Γιατί να κάτσω να σκεφτώ ότι οι άλλες είναι 1,85 και θα κάνουν πασαρέλα;». 
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates