Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

0 «Δεν είχα ερωτική σχέση με τον Τίμη Παρίση»


Μετά τον ξαφνικό θάνατο του σχεδιαστή μόδας Τίμη Παρίση, ακούστηκαν διάφορα σχόλια για την προσωπική του ζωή. Μάλιστα, αρκετοί ήταν εκείνοι που σχολίασαν ότι με το μοντέλο Σάκη Δαρίβα ήταν κάτι παραπάνω από φίλοι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

Λίγες μέρες μετά τον χαμό του σχεδιαστή, το μοντέλο και πολύ καλός του φίλος, δίνει τις δικές του απαντήσεις μέσα από συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης. «Υπήρξαν φήμες που έλεγαν ότι εγώ είχα ερωτική σχέση με τον Τίμη, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει» εξηγεί το μοντέλο και συνεχίζει «ακόμα και στην κηδεία του είδα ανθρώπους που φορούσαν προσωπείο , που δεν ήταν αληθινοί και άλλα σκέφτονταν για μένα». Οι δυο τους γνωρίστηκαν το 1999 όταν ο Σάκης έκανε τα πρώτα του βήματα στον χώρο του μόντελινγκ. «Ξεκινήσαμε να βγαίνουμε μαζί για διασκέδαση, να κάνουμε παρέα και έπειτα από κάποιο χρονικό διάστημα, ξεκίνησε η ουσιαστική μας φιλία και συνεργασία. Ο Τίμης ήταν ουσιαστικά ο δάσκαλός μου, ο πατέρας μου».




Το μοντέλο μίλησε και για τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια ο σχεδιαστής μόδας. «Ήταν τόσες πολλές οι επιταγές που χρωστούσε αλλά και τόσα πολλά αυτά τα οποία του χρωστούσαν, που είχε εγκλωβιστεί πλέον σε ένα μεγάλο οικονομικό πρόβλημα». Τέλος, ο Σάκης Δαρίβας αποκάλυψε ότι ο Τίμης Παρίσης του είχε εκμυστηρευτεί ότι ένιωθε τον θάνατό του. «Μεγάλη Δευτέρα είχε έρθει στο σπίτι μου και μου είχε πει: «Σάκη, βλέπω πολύ έντονα τη Ζωή στον ύπνο μου-την πρώην γυναίκα του. Μυρίζω τον θάνατό μου, αυτή η μέρα δεν αργεί». Τη Μεγάλη Τετάρτη έφυγε».
Πηγή: People
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates