Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Δευτέρα 25 Ιουλίου 2016

0 Τι την έκανε να φύγει από τον Alpha & πώς επιστρέφει δύο χρόνια μετά;

Η Μαρία Ηλιάκη μιλάει στο περιοδικό People για τους λόγους που την οδήγησαν εκτός Alpha, αλλά και τα συναισθήματά της σήμερα που επιστρέφει στο κανάλι που την ανέδειξε. 

 

«Κοίτα, δεν μου αρέσουν οι αλλαγές και ο σκοπός μου δεν ήταν να αλλάζω κάθε χρόνο κανάλι. Ωστόσο αυτά τα 2 χρόνια ήταν μεγάλο σχολείο για μένα. Επαγγελματικά έχει αλλάξει κατά πολύ ο τρόπος που σκέφτομαι. Τώρα, επειδή είμαι και πολύ ρομαντικός τύπος δεν σου κρύβω ότι μετά από 12 χρόνια που είχα δουλέψει στον Alpha, πάντα είχα μια νοσταλγία… Αισθάνομαι πως γυρίζω σε ένα περιβάλλον που αγαπώ και νιώθω ασφάλεια. Ήταν συγκινητικό γιατί πολλοί εργαζόμενοι από τον Alpha, παλιοί συνάδελφοι μπροστά και πίσω από τις κάμερες μου έστειλαν πολύ γλυκά μηνύματα μόλος ανακοινώθηκε. Βέβαια, το κανάλι είναι επιχείρηση και πρέπει να πάμε καλά» παραδέχθηκε η Μαρία Ηλιάκη. 

 

Ωστόσο, η ίδια επεσήμανε: «Η απόφαση του Νίκου τότε ήταν κάτι που μεταξύ μας το συζητούσαμε δυο χρόνια. Δεν ήταν βίαιη η διακοπή της συνεργασίας με τον Alpha, απλώς εγώ δεν περίμενα ότι θα πάρω την απόφαση να φύγω. Ήταν κάποια συγκεκριμένα γεγονότα – παρασκηνιακά και μη – που με οδήγησαν σε αυτή. Δεν ήθελα να φύγω αλλά έπρεπε, δε γινόταν αλλιώς».


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates