«Φρεσκάρισμα» για το μεγάλο αδελφό της οικογένειας SH
Πάνω από ένα εκατομμύριο SH έχουν πωληθεί στην Ευρώπη, τα τελευταία 30 χρόνια, και το scooter της Honda σε όλους τους κυβισμούς έχει γίνει συνώνυμο της υψηλής ποιότητας, των επιδόσεων και της αξιοπιστίας.
Τώρα, η Honda αποφάσισε να τφρεσκάρει το μεγάλο αδελφό της οικογένειας, το 300άρι SH. Έτσι, η ιαπωνική εταιρεία προίκισε το scooter της με ένα νέο πλαίσιο, που χαρίζει στο SH 300i ένα ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο, στα 1.438 χλστ., το οποίο βοήθησε τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να μεγαλώσει, ούτως ώστε να χωράει πλέον ένα full-face κράνος.
Παράλληλα, όπως λέει η Honda, δεν θυσιάστηκε η παροιμιώδης ευελιξία του SH. Μικρές αλλαγές στη γεωμετρία τοποθετούν τον αναβάτη σε μια ελαφρώς πιο όρθια και φυσική στάση, ώστε να έχει τον βέλτιστο οπτικό έλεγχο, αλλά και να πατάει εύκολα κάτω, χάρη στο χαμηλό ύψος σέλας, στα 805 χιλιοστά. Νέες, και πιο κομψές, είναι και οι ζάντες.
Ο ψεκαστός, μονοκύλινδρος και τετράχρονος κινητήρας των 279 κ.εκ., δέχθηκε τις φροντίδες των μηχανικών της Honda, και διαθέτει τώρα, σύμφωνα με την εταιρεία, αυξημένη ροπή, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Για το 2015, βελτιωμένη παρουσιάζεται και η οικονομία καυσίμου, καθώς η Honda χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες και νέα ρουλεμάν χαμηλών τριβών. Αξίζει να σημειωθεί πως ο νέος κινητήρας του SH 300i 2015, είναι ο πρώτος κινητήρας της Honda που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4!
Νέα όμως, και πιο δυναμική, είναι και η σχεδίαση των πλαστικών του SH 300i. Νέα είναι τα LED φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ το 300άρι SH διαθέτει Smart Key, με αυξημένη ευχρηστία και ασφάλεια, Smart Key, που ελέγχει τη μίζα και το άνοιγμα της σέλας από απόσταση 2 μέτρων.
Αλλαγές δεν έχουμε στις αναρτήσεις, κι έτσι μπροστά, το SH φοράει συμβατικό πιρούνι 35 χλστ., ενώ πίσω διαθέτει τα δύο αμορτισέρ που είχε και το προηγούμενο μοντέλο. Η Honda ανακοινώνει βάρος 169 κιλών (πλήρες υγρών), ένα κιλό λιγότερο από πριν. Το δικάναλο ABS στα φρένα (δισκόφρενα εμπρός-πίσω) ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Όπως συνήθως, έτσι και με το νέο SH 300i, η Honda διαθέτει μια πληθώρα έτοιμων aftermarket αξεσουάρ για το μοντέλο, που περιλαμβάνουν Top Box 35 λίτρων στο χρώμα του scooter, θερμαινόμενα γκριπ, ζελατίνα και χούφτες.
Το SH 300i θα διατεθεί σε έξι χρώματα: Pearl Cool White (λευκό), Pearl Nightstar Black (μαύρο), Matt Cynos Grey Metallic (γκρι), Moondust Silver Metallic (ασημί), Pearl Siena Red (κόκκινο), και Pearl Pacific Blue (μπλε).
Τώρα, η Honda αποφάσισε να τφρεσκάρει το μεγάλο αδελφό της οικογένειας, το 300άρι SH. Έτσι, η ιαπωνική εταιρεία προίκισε το scooter της με ένα νέο πλαίσιο, που χαρίζει στο SH 300i ένα ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο, στα 1.438 χλστ., το οποίο βοήθησε τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα να μεγαλώσει, ούτως ώστε να χωράει πλέον ένα full-face κράνος.
Παράλληλα, όπως λέει η Honda, δεν θυσιάστηκε η παροιμιώδης ευελιξία του SH. Μικρές αλλαγές στη γεωμετρία τοποθετούν τον αναβάτη σε μια ελαφρώς πιο όρθια και φυσική στάση, ώστε να έχει τον βέλτιστο οπτικό έλεγχο, αλλά και να πατάει εύκολα κάτω, χάρη στο χαμηλό ύψος σέλας, στα 805 χιλιοστά. Νέες, και πιο κομψές, είναι και οι ζάντες.
Ο ψεκαστός, μονοκύλινδρος και τετράχρονος κινητήρας των 279 κ.εκ., δέχθηκε τις φροντίδες των μηχανικών της Honda, και διαθέτει τώρα, σύμφωνα με την εταιρεία, αυξημένη ροπή, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Για το 2015, βελτιωμένη παρουσιάζεται και η οικονομία καυσίμου, καθώς η Honda χρησιμοποιεί νέες τεχνολογίες και νέα ρουλεμάν χαμηλών τριβών. Αξίζει να σημειωθεί πως ο νέος κινητήρας του SH 300i 2015, είναι ο πρώτος κινητήρας της Honda που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4!
Νέα όμως, και πιο δυναμική, είναι και η σχεδίαση των πλαστικών του SH 300i. Νέα είναι τα LED φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, ενώ το 300άρι SH διαθέτει Smart Key, με αυξημένη ευχρηστία και ασφάλεια, Smart Key, που ελέγχει τη μίζα και το άνοιγμα της σέλας από απόσταση 2 μέτρων.
Αλλαγές δεν έχουμε στις αναρτήσεις, κι έτσι μπροστά, το SH φοράει συμβατικό πιρούνι 35 χλστ., ενώ πίσω διαθέτει τα δύο αμορτισέρ που είχε και το προηγούμενο μοντέλο. Η Honda ανακοινώνει βάρος 169 κιλών (πλήρες υγρών), ένα κιλό λιγότερο από πριν. Το δικάναλο ABS στα φρένα (δισκόφρενα εμπρός-πίσω) ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Όπως συνήθως, έτσι και με το νέο SH 300i, η Honda διαθέτει μια πληθώρα έτοιμων aftermarket αξεσουάρ για το μοντέλο, που περιλαμβάνουν Top Box 35 λίτρων στο χρώμα του scooter, θερμαινόμενα γκριπ, ζελατίνα και χούφτες.
Το SH 300i θα διατεθεί σε έξι χρώματα: Pearl Cool White (λευκό), Pearl Nightstar Black (μαύρο), Matt Cynos Grey Metallic (γκρι), Moondust Silver Metallic (ασημί), Pearl Siena Red (κόκκινο), και Pearl Pacific Blue (μπλε).
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου