Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

0 «Λένε πως εμείς τον σκοτώσαμε τον Βαγγέλη» Συμμαθητές και γονείς σπάνε τη σιωπή τους



Στο «στόχαστρο» έχουν βρεθεί συμφοιτητές του 20χρονου Βαγγέλη Γιακουμάκη, ενώ βαρύ είναι το κλίμα στη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων.

Συμφοιτητές και γονείς παιδιών, μίλησαν στην κάμερα του Alpha, περιγράφοντας την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί…

«Εγώ είμαι κολλητός του Βαγγέλη Γιακουμάκη. Έχουμε φωτογραφηθεί σε μερικές φωτογραφίες μαζί και με έχουν κατηγορήσει τώρα σαν δολοφόνο ότι του έκανα εγώ, ότι τον έπιασα εγώ με τον ιμάντα από το λαιμό και άλλα διάφορα. Πολλά διάφορα τα οποία δεν ισχύουν», λέει συμφοιτητής του Βαγγέλη.

«Μπροστά μου, δεν έπεσε τίποτα στην αντίληψή μου, δεν ξέρω κανένα συμβάν αν έχει γίνει ή όχι. Δεν ξέρω αν έχει μιλήσει κανένα παιδί για κάποια πλάκα. Αυτό δεν το γνωρίζω», συμπληρώνει. 

Μέλος της παρέας που έχει στοχοποιηθεί ότι «τραμπούκιζε» τον 20χρονο, διαψεύδει κατηγορηματικά αυτούς τους ισχυρισμούς.

«Έχουν βγει και λένε ότι φταίμε εμείς, κάποια παιδιά που έκαναν παρέα λένε πως εμείς τον σκοτώσαμε. Έχει βγει ο καθένας και γράφει τα δικά του, μας έχουν βάλει φωτογραφίες, βελάκια και καλά ότι είμαστε οι δολοφόνοι», λέει και συμπληρώνει: «Καλό είναι να αφήσουν πρώτα τις αρχές να δείξει το πόρισμα τι έχει γίνει και από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει». Παράλληλα, διαψεύδει όσα έχουν ακουστεί για βασανισμούς του άτυχου φοιτητή με ιμάντες.

Από την άλλη, ο πατέρας ενός συμφοιτητή τονίζει ότι δεν γνωρίζει τίποτα για παιδιά που μπορεί να παρενοχλούσαν τον Γιακουμάκη.

«Έχει μιλήσει στην αστυνομία το παιδί μου. Στις 4 του μήνα, τον πήρε και πήγε και τον κέρασε γιατί είχε τα γενέθλιά του το παιδί μου, τον πρόσεχε. Δεν ξέρω αν υπάρχουν κάποια παιδιά που μπορεί να τον πείραξαν», λέει ο πατέρας.

Ερωτώμενος αν του είχε πει τίποτα το παιδί του για πειράγματα εις βάρος του Βαγγέλη, ο γονιος απαντά: «Τίποτα! Αν ήταν κάτι σοβαρό και το είχε αντιληφθεί το παιδί μου, θα μου το έλεγε. Θα το έλεγα στους γονείς του και στην αστυνομία. Θα έλεγα του… πήγαινε αντράκι μου, πες στην αστυνομία αυτό που είδες. Ότι το κλείδωσαν το παιδί στην ντουλάπα, ότι τον έδεσαν με ένα λουρί, δεν ξέρω τι».

«Μπορεί 2-3 παιδιά να φταίνε, δεν το αμφισβητούμε αυτό. Αυτά τα παιδιά τα ξέρει η αστυνομία, τα ξέρουν οι γονείς τους. Αν φταίνε τα παιδιά να πληρώσουν, να αναλάβουν τις ευθύνες τους…», καταλήγει.

Τέλος, η μητέρα ενός παιδιού που έχει στοχοποιηθεί, λέει ότι ο γιος της ήταν φίλος με τον Βαγγέλη και περιγράφει τη δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν βρεθεί. « Έχω κινηθεί νομικά, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο», υπογραμμίζει.

Δείτε το βίντεο...


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates