Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

0 Το γυμνό πουλάει... και οι διαφημιστές το γνωρίζουν καλά


Τα στελέχη μίας διαφημιστικής εταιρείας από τη Νέα Υόρκη, βγαίνουν από τα ρούχα τους στην προσπάθεια να κλείσουν συμφωνίες με περισσότερους πελάτες. Θα τα καταφέρουν;

Υπήρχε περίπτωση να ασχοληθούμε τόσο εμείς όσο και όλοι οι χρήστες του διαδικτύου με μία διαφημιστική εταιρεία που έχει την έδρα της στη Νέα Υόρκη και η δουλειά της περιορίζεται αποκλειστικά στο εκεί κοινό; Η απάντηση είναι προφανής. Το πιο πιθανό είναι να αγνοούσαμε μάλιστα την ύπαρξή της, όπως τόσων και τόσων διαφημιστικών εταιρειών του κόσμου, ακόμα και αν είχε να επιδείξει ένα εξαιρετικό έργο με πολλές δημιουργικές ιδέες.

Όμως, όπως έχουμε δει και σε προηγούμενα παραδείγματα, τα διαφημιστικά μυαλά είναι δαιμόνια, στις διαφημιστικές εταιρείες φωλιάζουν μερικά από τα πιο δημιουργικά άτομα, η ενέργεια και η φαντασία των οποίων ξεπερνάει γεωγραφικά όρια, κάνοντάς μας να θαυμάζουμε και γιατί όχι να ζηλεύουμε κάποιες ευφάνταστες ιδέες τους.

Σε μία πόλη, όπως η Νέα Υόρκη, όπου ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και είναι εξαιρετικά εύκολο, όσο κι αν προσπαθήσεις, να παραμείνεις στην αφάνεια, χρειάζεσαι μία ιδέα που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις και να γίνεις σε μία μόλις στιγμή το νέο “talk of the town”. Πόσο μάλλον όταν θέλεις να «πουλήσεις» εκ νέου τον εαυτό σου, να δείξεις ότι εξελίσσεσαι, ότι επαναπροσδιορίζεις και ότι ξεκινάς να χτίζεις από την αρχή καινούρια και πιο όμορφα πράγματα.

Εδώ και λίγες ημέρες λοιπόν, έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο η «γυμνή» απόπειρα της διαφημιστικής εταιρείας Viceroy Creative, η οποία ακολουθώντας το δόγμα –ας μας επιτραπεί η παράφραση- «προκαλώ άρα υπάρχω» ετοίμασε μία ενδιαφέρουσα καμπάνια με σκοπό να κοινοποιήσει στους υποψήφιους πελάτες της ότι η εταιρεία αλλάζει προφίλ. Ηγετικά στελέχη της εταιρείας, τόλμησαν να πετάξουν τα ρούχα τους, να στηθούν γυμνοί μπροστά στο φωτογραφικό φακό και να ετοιμάσουν μία σειρά από φωτογραφίες όπου πρωταγωνιστής είναι το γυμνό.

Σε συνέντευξή τους που παραχώρησαν στο περιοδικόAdWeek περιέγραψαν την ιδέα πίσω από τη φωτογράφιση, την προετοιμασία που απαιτήθηκε για το άψογο αισθητικό αποτέλεσμα καθώς και μερικά παρασκήνια από την ημέρα που περιφέρονταν γυμνοί ανάμεσα σε ντυμένους ανθρώπους και μάλιστα σε έναν χώρο όπως αυτός της εργασίας τους. Για ένα μήνα απαρνήθηκαν τις μέχρι πρότινος απολαύσεις τους, ακολούθησαν αυστηρό διατροφικό πρόγραμμα υπό την καθοδήγηση ενός κορυφαίου διαιτολόγου της Αμερικής και επένδυσαν χρόνο στη γυμναστική, προκειμένου να φτιάξουν δυνατά κορμιά. Μάλιστα η Creative Director της εταιρείας,  Gabrielle Rein, έπρεπε να καταβάλει ιδιαίτερες προσπάθειες καθώς είχε γεννήσει πριν πέντε μήνες από την ημέρα της φωτογράφισης.

Ανάμεσά τους βρίσκεται και ένας ντυμένος άνθρωπος, όπως ο ίδιος αναφέρει είναι ο πιο συντηρητικός από τους υπόλοιπους, ο οποίος όμως χρησιμοποιείται για να μεταφέρει το μήνυμα ότι εκτός από δημιουργικά μυαλά είναι όλοι τους επαγγελματίες αλλά και για να δώσει μία πιο χιουμοριστική νότα στην όλη καμπάνια. Η πολυτέλεια, οι δημιουργικές ιδέες, η εργασιομανία είναι μόλις κάποιες από τις δυνατότητες της ομάδας η οποία κάνει τον γύρο του διαδικτύου επιτυγχάνοντας να διαφημιστεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Πώς φαίνονται αυτές οι φωτογραφίες στους πελάτες; Τα στελέχη της εταιρείας αναφέρουν ότι σκοπός είναι να τους προσέξουν, μετά να ψάξουν τις δουλειές που έχουν κάνει και τελικά να είναι αυτές -ή ακόμα και τα γυμνά σώματα- που θα τους κάνουν να συζητήσουν για μελλοντική συνεργασία. «Ο υποψήφιος πελάτης θα θέλαμε να σκεφτούν ότι:  “ Θέλω να δουλέψω με αυτούς τους ανθρώπους. Θέλω να με βοηθήσουν να φτάσω στο στόχο μου. Αυτοί οι άνθρωποι είναι διαφορετικοί και δεν φοβούνται να παίρνουν ρίκσα» αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας.

Αν θα αποκτήσουν περισσότερους πελάτες ή όχι θα το δείξει ο χρόνος. Το σίγουρο είναι ότι ξέρουμε από τώρα προς το ποια κατεύθυνση θα κινηθεί η συζήτηση στα πρώτα ραντεβού με τους πελάτες.

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates