Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

0 ΚΗΔΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΕΛΛΙ ΡΕΘΥΜΝΟΥ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ


ΕΝΑ ΒΟΥΒΟ ΠΛΗΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Στο Σελλί Ρεθύμνου γράφτηκε το τελευταίο κεφάλαιο της τραγωδίας του θανάτου του 20χρονου φοιτητή Βαγγέλη Γιακουμάκη που συγκλόνισε το πανελλήνιο. Εκατοντάδες κόσμου μετέβησαν από νωρίς το... 
πρωί σε αυτό το μικρό χωριό στους πρόποδες του όρου Βρύσινα για να αποχαιρετήσουν τον Γιακουμάκη που βρέθηκε την Κυριακή νεκρός στα Γιάννενα, για να κλείσει έτσι με τον πλέον τραγικό τρόπο η υπόθεση εξαφάνισής του από τη Γαλακτοκομική Σχολή Ιωαννίνων στις αρχές Φεβρουαρίου.

Το φέρετρο συνόδευσαν κρητικοί με μπαλωθιές, όπως μετέδωσαν τοπικά μέσα ενημέρωσης, ενώ τη νεκρώσιμο ακολουθία ανέλαβε ο μητροπολίτης Ρεθύμνου Ευγένιος.

Σε ανείπωτο πένθος οι γονείς του νεαρού, οι οποίοι λύγισαν με το που αντίκρισαν τη σορό του παιδιού τους. Γράφει το CretaLive.gr: Η μητέρα του σπάραξε, «παιδί μου, άγγελέ μου, σπλάχνο μου. Για ποιο ταξίδι κίνησες» έλεγε με λυγμούς. «Γιε μου, παλικάρι μου, πάει το παιδί μου» φώναζε ο πατέρας του, ενώ η αδελφή του αγκάλιασε το φέρετρο του αδερφού της ψελλίζοντας: «αδελφούλη μου».

Η σορός του άτυχου νέου, που συνόδευαν συγγενείς και φίλοι καθώς και πολίτες που, όπως είπαν, έκαναν το ταξίδι για να βρεθούν κοντά στην οικογένεια και να συμπαρασταθούν στο πόνο της, έφτασε στις 6 το πρωί στο λιμάνι της Σούδας με το πλοίο «Κρήτη 2» της ΑΝΕΚ.

Στο λιμάνι της Σούδας είχαν φθάσει από νωρίς το πρωί, από το Ρέθυμνο, φίλοι και συγγενείς του άτυχου νέου που ζητούσαν να χυθεί άπλετο φώς στην υπόθεση του θανάτου του 20 χρόνου. Η σορός του άτυχου νεαρού, συνοδεία αυτοκινητοπομπής, μεταφέρθηκε στο Ρέθυμνο και από εκεί, στις 8 π.μ. έφθασε στο Σελλί.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates