Ανανέωση με μικρές αισθητικές αλλαγές και νέο μηχανικό σύνολο
Τέσσερα σχεδόν χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το δεύτερης γενιάς Kia Picanto δέχεται μια ανανέωση, η οποία αφορά στην αισθητική αλλά -κυρίως- στα τεχνικά του χαρακτηριστικά. Αποκαλύφθηκε στην πατρίδα του τη Ν. Κορέα, όπου το μίνι όχημα είναι γνωστό ως Kia Morning.
Οι αισθητικές διαφορές είναι μάλλον περιορισμένες και περιορίζονται στην επανασχεδιασμένη εμπρόσθια όψη. Εκεί άλλαξε η μάσκα, ενώ τοποθετήθηκαν και μικρότεροι προβολείς ομίχλης. Πίσω, πάλι, το Kia Picanto απέκτησε νέο, περισσότερο σπορ προφυλακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρείς τις νέες επιλογές σε χρώματα και διάκοσμο. Επιπλέον, τοποθετήθηκε cruise control και νέο σύστημα πλοήγησης, ενώ με την προσθήκη αερόσακου για τα γόνατα του οδηγού, ο συνολικός αριθμός τους έφτασε στους επτά.
Ακόμα πιο σημαντικά, όμως, είναι τα νέα μόλις ανοίξεις το καπό, καθώς ο γνωστός Kappa II 1.000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης «δυνάμωσε» κατά 9 ίππους, προσφέροντας πλέον ισχύ 78 αλόγων (η ροπή παρέμεινε στα 94 Nm).
Το highlight της νέας εκδοχής του Picanto είναι δίχως αμφιβολία η προσθήκη στην παλέτα των κινητήρων του της turbo εκδοχής του 1,0 λτ. κινητήρα, με το TCI σύνολο να έχει ισχύ 106 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 137 Nm, διαθέσιμη στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Το εν λόγω σύνολο συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT.
Πηγή: autotriti.gr
Οι αισθητικές διαφορές είναι μάλλον περιορισμένες και περιορίζονται στην επανασχεδιασμένη εμπρόσθια όψη. Εκεί άλλαξε η μάσκα, ενώ τοποθετήθηκαν και μικρότεροι προβολείς ομίχλης. Πίσω, πάλι, το Kia Picanto απέκτησε νέο, περισσότερο σπορ προφυλακτήρα.
Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρείς τις νέες επιλογές σε χρώματα και διάκοσμο. Επιπλέον, τοποθετήθηκε cruise control και νέο σύστημα πλοήγησης, ενώ με την προσθήκη αερόσακου για τα γόνατα του οδηγού, ο συνολικός αριθμός τους έφτασε στους επτά.
Ακόμα πιο σημαντικά, όμως, είναι τα νέα μόλις ανοίξεις το καπό, καθώς ο γνωστός Kappa II 1.000αρης ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης «δυνάμωσε» κατά 9 ίππους, προσφέροντας πλέον ισχύ 78 αλόγων (η ροπή παρέμεινε στα 94 Nm).
Το highlight της νέας εκδοχής του Picanto είναι δίχως αμφιβολία η προσθήκη στην παλέτα των κινητήρων του της turbo εκδοχής του 1,0 λτ. κινητήρα, με το TCI σύνολο να έχει ισχύ 106 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 137 Nm, διαθέσιμη στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Το εν λόγω σύνολο συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT.
Πηγή: autotriti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου