Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

0 Γλύκος: Πιο ομάδα ο φετινός ΠΑΟΚ, ελπίζω να έρθουν και οι τίτλοι

γλυκοσ
Συνέντευξη του Παναγιώτη Γλύκου φιλοξενούν όλες οι σημερινές αθλητικές εφημερίδες… Ο διεθνής τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, που υπέγραψε ήδη την ανανέωση του συμβολαίου του για τρία μίλησε για το νέο του συμβόλαιο, αλλά και τις προοπτικές του ΠΑΟΚ…

Αναλυτικά, τα όσα είπε ο Γλύκος :
-Καταρχάς συγχαρητήρια για το νέο σου συμβόλαιο. Ήταν κάτι που σε απασχολούσε αρκετό καιρό και τελικά είχε αίσια κατάληξη…
«Όντως οι συζητήσεις για το νέο συμβόλαιο ξεκίνησαν πριν αρκετό καιρό και είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Η επέκταση έως το 2017 μπορεί να με κάνει πιο σίγουρο και πιο αποτελεσματικό στην πορεία μου ως επαγγελματία. Είμαι πολύ χαρούμενος που ο ΠΑΟΚ μου δίνει αυτήν την ευκαιρία να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα και με επιβραβεύει με αυτό το νέο συμβόλαιο. Ευχαριστώ τον μεγαλομέτοχο, τον πρόεδρο, τους συμπαίκτες μου, τους προπονητές που συνέβαλαν σε αυτήν την ανανέωση του συμβολαίου. Εύχομαι να είμαι υγιής για να μπορώ δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου στην ομάδα, που το έχει ανάγκη».
-Τους προηγούμενους μήνες είχαν κυκλοφορήσει διάφορες πληροφορίες ότι θα μπορεί να μετακομίσεις στην Ιταλία ή γενικότερα στο εξωτερικό. Με το νέο συμβόλαιο στον ΠΑΟΚ αυτά όλα ανήκουν απλά στο παρελθόν…
«Σίγουρα ανήκουν στο παρελθόν. Ομως ήταν ο τελευταίος μου χρόνος συμβολαίου με τον ΠΑΟΚ, δεν ήξερα αν θα τα βρω με την ομάδα. Κι εννοείται ότι σε τέτοιες περιπτώσεις κοιτάς και την καριέρα σου, το μέλλον σου. Ομως είμαι χαρούμενος που συμφώνησα και τα βρήκα με τον ΠΑΟΚ κι ελπίζω η συνέχεια να φέρει επιτυχίες».
-Αν ολοκληρώσεις το νέο σου συμβόλαιο, θα έχεις κλείσει μια 10ετία στον ΠΑΟΚ! Ποιος είναι ο στόχος σου μετά τα τόσα χρόνια που είσαι στην ομάδα; Ήρθε η ώρα και για κάποιους τίτλους;
«Σίγουρα όταν είσαι τόσα χρόνια στην ομάδα, θέλεις και κάποιες επιτυχίες. Πιστεύω ότι όντως είμαι στην πιο ώριμη ηλικία μου και θέλω μέχρι το πέρας του νέου συμβολαίου μου να ζήσω και μεγάλες επιτυχίες με τον ΠΑΟΚ. Ελπίζω στα επόμενα τρία χρόνια που είναι το νέο μου συμβόλαιο να έρθουν και κάποιοι τίτλοι».
- Στα τελευταία τρία φιλικά δε δεχτήκατε γκολ. Πόσο σημαντικό είναι αυτό;
«Είναι θετικό για την ομάδα να μην δέχεται εύκολα γκολ, όμως τα φιλικά είναι φιλικά. Το θέμα είναι τι θα κάνουμε στα επίσημα παιχνίδια».
-Παραμονές Δεκαπενταύγουστου στο φιλικό με την Ίντερ, η Τούμπα είχε σχεδόν 20.000 κόσμο. Πιστεύεις ότι ο κόσμος θα γυρίσει στο γήπεδο και τελικά θα στηρίξει τις προσπάθειές σας;
«Προσωπικά για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα τόσο κόσμο στο γήπεδο παραμονές Δεκαπενταύγουστου και μέσα στις διακοπές για τους περισσότερους, όμως είναι πολύ θετικό αυτό. Με εξέπληξε θετικά. Με τα καλά αποτελέσματα και τις νίκες που θα κάνουμε, πιστεύω ότι θα φέρουμε ξανά τον κόσμο πίσω στο γήπεδο».
-Ο ΠΑΟΚ μπορεί να κάνει φέτος πρωταθλητισμό;
«Νομίζω ότι είναι νωρίς να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο. Αυτό θα φανεί στην πορεία. Μετά από κάποιες αγωνιστικές, θα δούμε και οι άλλες οι ομάδες πώς θα εμφανιστούν και θα μπορέσουμε να πούμε περισσότερα. Εμείς θα παλέψουμε για το καλύτερο.
Ο ΠΑΟΚ είναι φέτος μια νέα ομάδα. Εσύ ως παλαιότερος πλέον τι διαφορές και αλλαγές εντοπίζεις;
«Καταρχάς υπάρχουν πολλές αλλαγές στο ρόστερ. Επίσης υπάρχει κι η αλλαγή προπονητή που γίνεται κάθε χρόνο… Φέτος ήρθε ένας Έλληνας προπονητής, ο Άγγελος Αναστασιάδης, ο οποίος είναι γνωστός για το έργο του. Προσωπικά δεν τον είχα γνωρίσει από κοντά, τον γνώρισα όταν επέστρεψα από την Εθνική. Βλέπω ότι φέτος γίνεται μία πολύ καλή δουλειά και μια καινούργια αρχή με νεαρά παιδιά. Το αποτέλεσμα που βλέπω στο γήπεδο με χαροποιεί πολύ, διότι η ομάδα δείχνει καλά δείγματα ποδοσφαίρου κι έχει καλά πατήματα. Ο φετινός ΠΑΟΚ είναι πιο ομάδα και αυτό φαίνεται και μέσα στο γήπεδο».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates