Το ακούσαμε και αυτό … Έλληνες και Γερμανοί «πιάστηκαν» στα χέρια για το Μνημόνιο!!!
Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο καυγάς έγινε σε νυχτερινό μαγαζί της Χερσονήσου, όταν Γερμανοί τουρίστες είπαν στους εργαζομένους ότι δεν θα πληρώσουν τα ποτά τους, επειδή… τους χρωστάμε.
Στην αρχή οι εργαζόμενοι του μπαρ νόμιζαν ότι αστειεύονται, όμως δεν άργησαν να «φουντώσου» τα αίματα με αποτέλεσμα να φύγουν με μελανιές οι Γερμανοί.
Τρίτη 5 Ιουνίου 2012
0 Γερμανοί τουρίστες αρνήθηκαν να πληρώσουν επειδή τους χρωστάμε!
Ετικέτες
Kοινωνικά
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου