Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

0 Ακόμη κι οι άστεγοι με μηδενικά εισοδήματα θα πληρώσουν φόρο, εφόσον υποβάλλουν φορολογική δήλωση.


Τι φόρο θα πληρώσει ένας άστεγος για το 2012
Ας υποθέσουμε ότι ένας άστεγος θέλει να υποβάλλει φορολογική δήλωση το 2012, δηλώνοντας ως εισόδημα 0 ευρώ.
Το τεκμήριο διαβίωσης ανέρχεται στα 3.000 ευρώ. Επιπλέον, θα πρέπει να προσκομίσει αποδείξεις 750 ευρώ, τις οποίες ουδείς ξέρει από πού θα βρει. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να πληρώσει ποινή για την έλλειψη των αποδείξεων, ίση με το 10%, δηλαδή 75 ευρώ (από τα 0 ευρώ που διαθέτει). Ως προκαταβολή φόβου, θα πρέπει να καταβάλλει το 55% των 75 ευρώ, δηλαδή 41,25 ευρώ.
Αν προσθέσουμε τα δύο ποσά, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι ο άστεγος θα πληρώσει συνολικά 116,25 ευρώ... Κι αυτό επειδή «τόλμησε» να υποβάλει μηδενική φορολογική δήλωση χωρίς να προσκομίσει τις απαραίτητες... αποδείξεις.

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates