Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 5 Ιουνίου 2012

0 ΆΓΡΙΟΣ τσακωμός Λοβέρδου με τον πρόεδρο των γιατρών – «Είσαι ντίλερ ιδιωτικών συμφερόντων»

Άγριος τσακωμός μεταξύ του πρώην υπουργού Ανδρέα Λοβέρδου και του Προέδρου των νοσοκομειακών γιατρών, Δημήτρη Βαρνάβα. O κ. Βαρνάβας αποκάλεσε τον κ. Λοβέρδο ντίλερ ιδιωτικών συμφερόντων στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.Τότε, παρενέβη ο κ.Λοβέρδος τηλεφωνικά και αποκάλεσε τον….

κ.Βαρνάβα άνανδρο που παριστάνει τον γιατρό. Ο κ.Λοβέρδος επανειλλεμένα ζητούσε από τον κ. Βαρνάβα να πει ονόματα για να στηρίξει την καταγγελία του. Ο κ.Βαρνάβας δεν απαντούσε και τότε ο πρώην υπουργός Υγείας του είπε ότι «το παίζει γιατρός».

«Είμαι γιατρός. Δεν το παίζω γιατρός«, απάντησε ο κ. Βαρνάβας και συνέχισε: «Δεν το παίζω υπουργός όπως κάνατε εσείς με τον 46 παρατρεχάμενούς σου. Διέλυσες το ΕΣΥ και δεν ντρέπεσαι να εμφανίζεσαι ενώπιον του Ελληνικού λαού. Είσαι ντίλερ ιδιωτικών συμφερόντων.»

Τότε εξοργισμένος ο κ.Λοβέρδος τον αποκάλεσε δειλό, ψεύτη, συκοφάντη και στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ.

Σύμφωνα με το newsit.gr, η απάντηση του κ.Βαρνάβα ήταν ότι τον προκαλεί αν θέλει να του κάνει μήνυση και κατέληξε λέγοντας ότι η κυβέρνηση προτίμησε να δώσει σε τοκογλύφους 430 εκατομμύρια ευρώ και να αφήσει να ψοφήσει το σύστημα Υγείας.

Read more: http://www.trelokouneli.gr/2012/06/blog-post_4211.html#ixzz1wvMvFNPg


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates