Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

0 Αυτοκτόνησε 18χρονη μαθήτρια στη Νέα Ερυθραία

 Αυτοκτόνησε 18χρονη μαθήτρια στη Νέα Ερυθραία

Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση της αυτοκτονίας μιας μαθήτριας 18 ετών, η οποία έδωσε τέλος στη ζωή της τo απόγευμα της Δευτέρας. Η αυτοκτονία της 18χρονης μαθήτριας στη Νέα Ερυθραία οφείλεται σε προσωπικούς λόγους και δεν σχετίζεται με τις πανελλήνιες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της αστυνομίας, η άτυχη μαθήτρια είχε αφήσει και σημείωμα. Η κηδεία της άτυχης μαθήτριας θα γίνει σήμερα το απόγευμα.

Έχοντας ενημερωθεί για το θέμα, η υπηρεσιακή υπουργός Παιδείας, Ευφροσύνη Κιάου, είπε ότι προτίθεται να εισηγηθεί στην επόμενη κυβέρνηση την πρόσληψη και απασχόληση, στα σχολεία, παιδοψυχολόγων, καθώς «το βάρος της οικονομικής κρίσης, αλλά και η ψυχολογική πίεση των εξετάσεων, είναι δυσβάσταχτα για τους ώμους των παιδιών», αναφερόμενη στην αυτοκτονία της μαθήτριας που όμως δεν είχε σχέση με τις πανελλαδικές.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates