Η συνεχώς και εξελισσόμενη κινέζικη αγορά απασχολεί έντονα τον
τελευταία καιρό και τους premium κατασκευαστές όπως η Volvo. H σουηδική
φίρμα στοχεύει σε 200.000 πωλήσεις στην ασιατική χώρα μέχρι το 2020.
Η ανάπτυξη της κινέζικης αγοράς δεν αφορά μόνο στους κατασκευαστές πολύ προσιτών μοντέλων αλλά και αυτούς με premium προϊόντα. Ακριβώς αυτή την ανάπτυξη στοχεύει να εκμεταλλευτεί και η Volvo επεκτείνοντας τη δραστηριοποίησή της στην ασιατική χώρα.
Ουσιαστικά, η σουηδική φίρμα (υπό τον οικονομικό έλεγχο της κινέζικης Zhejiang Geely Holding Group) θα διπλάσιάσει τα επόμενα χρόνια τα σημεία πώλησης των μοντέλων της σε συγκεκριμένες περιοχές της Κίνας, στο πλαίσιο ενός μεγάλου πλάνο παγκόσμιας ανάπτυξης που έχει εκπονήσει μέχρι το 2016, με κόστος 11, δισεκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα του τοπικού δικτύπου Volvo από 125 που είναι σήμερα σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να είναι τουλάχιστον 225.
Σήμερα, η Κίνα αποτελεί ούτως ή άλλως την 3η μεγαλύτερη αγορά για τη Volvo μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σουηδία.
Πηγή: Auto-triti.gr
Η ανάπτυξη της κινέζικης αγοράς δεν αφορά μόνο στους κατασκευαστές πολύ προσιτών μοντέλων αλλά και αυτούς με premium προϊόντα. Ακριβώς αυτή την ανάπτυξη στοχεύει να εκμεταλλευτεί και η Volvo επεκτείνοντας τη δραστηριοποίησή της στην ασιατική χώρα.
Ουσιαστικά, η σουηδική φίρμα (υπό τον οικονομικό έλεγχο της κινέζικης Zhejiang Geely Holding Group) θα διπλάσιάσει τα επόμενα χρόνια τα σημεία πώλησης των μοντέλων της σε συγκεκριμένες περιοχές της Κίνας, στο πλαίσιο ενός μεγάλου πλάνο παγκόσμιας ανάπτυξης που έχει εκπονήσει μέχρι το 2016, με κόστος 11, δισεκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα του τοπικού δικτύπου Volvo από 125 που είναι σήμερα σε σύντομο χρονικό διάστημα αναμένεται να είναι τουλάχιστον 225.
Σήμερα, η Κίνα αποτελεί ούτως ή άλλως την 3η μεγαλύτερη αγορά για τη Volvo μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Σουηδία.
Πηγή: Auto-triti.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου