Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

0 Ντέμης: «Είμαι εδώ ως ποδοσφαιριστής»

 Ντέμης: «Είμαι εδώ ως ποδοσφαιριστής»


Καμία αποκάλυψη δεν έκανε ο Ντέμης Νικολαΐδης για τις κινήσεις του που αφορούν στο μέλλον της ΑΕΚ. Ο πρώην πρόεδρος της «Ένωσης» βρέθηκε στη Νέα Υόρκη για εκδήλωση του Συνδέσμου της ομάδας και όπως ήταν φυσικό ρωτήθηκε για την οικονομική και διοικητική κατάσταση του «Δικεφάλου».

Μιλώντας στην εφημερίδα των ομογενών, «Εθνικός Κήρυκας» τόνισε πως βρίσκεται στην Νέα Υόρκη ως πρώην ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ.
«Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά απόψε. Έχω ξανάρθει εδώ και άλλες δύο φορές. Συνομιλούσαμε να το κάνουμε προ δύο τριών ετών, το αποφασίσαμε τον Σεπτέμβριο και χαίρομαι που είμαι εδώ γιατί ο Σύνδεσμος της ΑΕΚ έχει μια ιστορία. Εδώ απόψε είμαι ως πρώην ποδοσφαιριστής. Βλέπω πολύ κόσμο και αισθάνομαι πολύ καλά. Οι ομογενείς είναι μακριά από τα γεγονότα και η αγάπη τους είναι πιο αγνή».
ΠΗΓΗ: www.pamesports.gr
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates