Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

0 Οι... "πόντιοι" της Ισπανίας! Γκάφα που γράφει ιστορία!


Πραγματικά τα λόγια στερεύουν για αυτό που έκαναν κάποιοι από τους οπαδούς της Αθλέτικ, οι οποίοι μπέρδεψαν τα ονόματα των δύο πόλεων και έφτασαν στην πρωτεύουσα της Ουγγαρίας, αντί να πάνε σε αυτή της Ρουμανίας, στην οποία ήταν και το μεγάλο ραντεβού της δεύτερης τη τάξει διοργάνωσης.

Μπορεί η ομάδα τους να έχασε 3-0 από τους Ροχιμπλάνκος, όμως οι ίδιοι όλο και κάποιο μετάλλιο θα πρέπει να φορέσουν.

Στα αγγλικά τα ονόματα των δύο πόλεων μοιάζουν, αφού είναι Budapest και Bucharest, όμως αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία για τους Βάσκους, οι οποίοι μόλις έφτασαν, δεν βρήκαν ούτε άλλους οπαδούς της Αθλέτικ, αλλά ούτε και της Ατλέτικο Μαδρίτης στους δρόμους! 

Οταν κατάλαβαν ότι η γκάφα που έκαναν θα γράψει ιστορία, προφανώς θα πήγαν σε κάποιο μπαρ να δουν τον αγώνα. Αν δεν κατάφεραν να κάνουν ούτε αυτό...
Πάντως εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι όταν αναχωρούσαν από την Ισπανία για την Ουγγαρία, δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να παρατηρήσει ότι 400 τύποι με εμφανίσεις και κασκόλ πάνε σε λάθος προορισμό και να τους ενημερώσει σχετικά.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates