Η πρωτότυπη αναμέτρηση στήθηκε χωρίς ιδιαίτερο λόγο όταν προέκυψε διαφωνία
για το ποιος είναι ο τρόπος να κινηθείς ταχύτερα σε μια χιονισμένη πλαγιά. Όταν η
διαφωνία φούντωσε, τα πράγματα σύντομα οδηγήθηκαν στη γραμμή της εκκίνησης.
Ένα από τα πιο γνωστά χιονοδρομικά κέντρα της Γαλλίας, το Alp d’ Huez προσέφερε
την πίστα και οι οδηγοί έκαναν τα υπόλοιπα. Από την διατύπωση των κανονισμών,
μέχρι την κινηματογράφηση και τη χρονομέτρηση.
Στο ίδιο χιονοδρομικό πραγματοποιούνται κάθε χρόνο οι αγώνες του Andros Trophy,
αγώνες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και atv όλα εξοπλισμένα με ελαστικά που
φέρουν ειδικά καρφιά για να κρατάνε στην παγωμένη επιφάνεια.
Εδώ όμως έχουμε ski παραγωγής και αντίστοιχα μοτοσυκλέτες παραγωγής με
συμβατικά τρακτερωτά ελαστικά motocross αλλά και φρεσκοστρωμένο αφράτο χιόνι.
για το ποιος είναι ο τρόπος να κινηθείς ταχύτερα σε μια χιονισμένη πλαγιά. Όταν η
διαφωνία φούντωσε, τα πράγματα σύντομα οδηγήθηκαν στη γραμμή της εκκίνησης.
Ένα από τα πιο γνωστά χιονοδρομικά κέντρα της Γαλλίας, το Alp d’ Huez προσέφερε
την πίστα και οι οδηγοί έκαναν τα υπόλοιπα. Από την διατύπωση των κανονισμών,
μέχρι την κινηματογράφηση και τη χρονομέτρηση.
Στο ίδιο χιονοδρομικό πραγματοποιούνται κάθε χρόνο οι αγώνες του Andros Trophy,
αγώνες αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και atv όλα εξοπλισμένα με ελαστικά που
φέρουν ειδικά καρφιά για να κρατάνε στην παγωμένη επιφάνεια.
Εδώ όμως έχουμε ski παραγωγής και αντίστοιχα μοτοσυκλέτες παραγωγής με
συμβατικά τρακτερωτά ελαστικά motocross αλλά και φρεσκοστρωμένο αφράτο χιόνι.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου