«Περνάμε μια φάση… αχρωματοψίας», είχε πει κάποια στιγμή πέρσι ο
αρχισχεδιαστής Miguel Galluzzi. «Ο κόσμος θέλει τώρα τα πράγματα είτε σε
μαύρο, είτε σε λευκό, κι αν τελικά διαλέξει χρώμα, αυτό θα είναι το
γκρίζο. Εμείς που δουλεύουμε για την Piaggio και την Guzzi όμως, έχουμε
μια διαφορετική άποψη. Προσπαθούμε να προωθήσουμε νέα χρώματα».
«Θέλουμε να καθορίσουμε μια νέα εικόνα για την εταιρεία, και το ανανεωμένο V7 με την ιδιαίτερη, σχεδόν συναισθηματική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτελεί ένα εξαιρετικό δείγμα της προσπάθειάς μας», εξηγεί.
Πράγματι το νέο V7 Racer έχει ένα πανέμορφο νέο φέρινγκ και εντυπωσιακούς χρωματικούς συνδυασμούς. Στην πραγματικότητα πάντως δεν πρόκειται μόνον για ένα, αλλά για τρία νέα μοντέλα που φορούν το νέο V2 των 744cc με το μονό σώμα ψεκασμού στην τροφοδοσία.
Γνωστότερος με το παρατσούκλι «Small Block» (σε αντίθεση με τον «Big Block» του νέου California 1.440), ο κινητήρας αποδίδει τώρα 52 ίππους, χάρη στην αυξημένη συμπίεση.
Ωστόσο η ιπποδύναμη λέει μόνον τη μισή αλήθεια, καθώς η ροπή αποδίδεται τώρα σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών, ενώ κραδασμοί, μηχανικοί θόρυβοι και ήχος της εξάτμισης είναι τώρα σημαντικά περιορισμένοι.
Τα τρία μοντέλα ονομάζονται Stone, Special and Racer. Είχαν πρόπερσι παρουσιαστεί ως πρωτότυπα, όμως από φέτος μπαίνουν κανονικά στην παραγωγή, δημιουργώντας τη νέα σειρά «V7».
Λένε στην Guzzi: «Το Stone αποτελεί το βασικό μοντέλο που ποντάρει στη λειτουργικότητά του περισσότερο, παρά στον εξοπλισμό του. Προσελκύει ένα πιο «πολύχρωμο» κοινό σε σχέση με τα δύο άλλα μοντέλα, αυτό που λατρεύει λεπτομέρειες όπως οι ακτινωτοί τροχοί και τα χρώμια».
Η μονοχρωμία σε συνδυασμό τον «αθόρυβο» σχεδιασμό των νέων τροχών, τονίζουν τη λάμψη των χρωμιωμένων μερών.
Η αισθητική είναι μοντερνιστική και επιτρέπει πολλές προσωπικές πινελιές μετά την αγορά. Οι νέοι τροχοί αφαίρεσαν βάρος 1.449 γραμμαρίων από πίσω και 860 από μπροστά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση της γυροσκοπικής αδράνειας και κατά συνέπεια την αύξηση της ευελιξίας της μοτοσυκλέτας και τη βελτίωση του φρεναρίσματος.
Το V7 Special από την άλλη πλησιάζει περισσότερο από όλα την αρχική σύλληψη του V7, όχι μόνο γιατί μοιράζεται στοιχεία με το δημιούργημα του Lino Tonti, αλλά και διότι προωθεί την ίδια ακριβώς οδηγική φιλοσοφία, μιας μοτοσυκλέτας δηλαδή που μπορεί να ταξιδέψει, αλλά διαθέτει και ιδιαίτερο φινίρισμα και προηγμένες τεχνολογίες. Όπως και ο «προπάππους» του, διατίθεται σε διχρωμία και φέρει ακτινωτούς τροχούς.
Με τοποθέτηση φέρινγκ και βαλιτσών μετατρέπεται εύκολα σε ταξιδιώτη μεσαίων αποστάσεων.
Ο νέος πιο ήρεμος και πιο ισχυρός κινητήρας είναι αρκετά πιο δυνατός και ταιριάζει σε αυτήν τη χρήση, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης και της αυξημένης αυτονομίας.
Το V7 Racer είναι πλέον το μοναδικό σπορ μοντέλο από τα V7 και εκείνο που ωφελείται περισσότερο από τις δύο σημαντικές αλλαγές: τον νέο V2 με το μονό σώμα ψεκασμού και το μεταλλικό ρεζερβουάρ με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες.
Το κόκκινο ανωδιωμένο πλαίσιο παραπέμπει επίσης στο θρυλικό πρώτο V7 Sport με το κόκκινο πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι.
Η σπορ μονή σέλα από suede δέρμα καταλήγει πίσω σε έναν κοκοβιό «εποχής» που μάλιστα φέρει number plates όπως τα αγωνιστικά του τότε. Ως εξτρά προσφέρονται δίσελο και σετ μαρσπιέ συνεπιβάτη. Κυρίαρχο αισθητικό στοιχείο είναι η ευρεία χρήση βουρτσισμένου αλουμινίου.
Αναλυτικά ο εξοπλισμός του V7 Racer:
-Αριθμημένο πλακίδιο με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής
-Πλαίσιο, ψαλίδι και αφαλοί τροχών σε κόκκινο χρώμα
-Μεταλλικό, χρωμιωμένο ρεζερβουάρ
-Δερμάτινος ιμάντας κατά μήκος του ρεζερβουάρ
-Μονόσελο από suede
-Ουρά σέλας με number plate
-Ζελατίνα επίσης με number plate
-Σπορ φτερά τροχών
-Πλαϊνά καπάκια από βουρτσισμένο και τρυπημένο αλουμίνιο
-Προστατευτικά ψεκασμού από βουρτσισμένο αλουμίνιο
-Βάση σιλανσιέ από βουρτσισμένο αλουμίνιο
-Χρωμιωμένο προστατευτικό πάνω πλάκας τιμονιού
-Χρωμιωμένο αντιθερμικό προστατευτικό εξάτμισης
-Πιρούνια με λαστιχένιες προστατευτικές φυσούνες
«Θέλουμε να καθορίσουμε μια νέα εικόνα για την εταιρεία, και το ανανεωμένο V7 με την ιδιαίτερη, σχεδόν συναισθηματική προσοχή στις λεπτομέρειες, αποτελεί ένα εξαιρετικό δείγμα της προσπάθειάς μας», εξηγεί.
Πράγματι το νέο V7 Racer έχει ένα πανέμορφο νέο φέρινγκ και εντυπωσιακούς χρωματικούς συνδυασμούς. Στην πραγματικότητα πάντως δεν πρόκειται μόνον για ένα, αλλά για τρία νέα μοντέλα που φορούν το νέο V2 των 744cc με το μονό σώμα ψεκασμού στην τροφοδοσία.
Γνωστότερος με το παρατσούκλι «Small Block» (σε αντίθεση με τον «Big Block» του νέου California 1.440), ο κινητήρας αποδίδει τώρα 52 ίππους, χάρη στην αυξημένη συμπίεση.
Ωστόσο η ιπποδύναμη λέει μόνον τη μισή αλήθεια, καθώς η ροπή αποδίδεται τώρα σε μεγαλύτερο φάσμα στροφών, ενώ κραδασμοί, μηχανικοί θόρυβοι και ήχος της εξάτμισης είναι τώρα σημαντικά περιορισμένοι.
Τα τρία μοντέλα ονομάζονται Stone, Special and Racer. Είχαν πρόπερσι παρουσιαστεί ως πρωτότυπα, όμως από φέτος μπαίνουν κανονικά στην παραγωγή, δημιουργώντας τη νέα σειρά «V7».
Λένε στην Guzzi: «Το Stone αποτελεί το βασικό μοντέλο που ποντάρει στη λειτουργικότητά του περισσότερο, παρά στον εξοπλισμό του. Προσελκύει ένα πιο «πολύχρωμο» κοινό σε σχέση με τα δύο άλλα μοντέλα, αυτό που λατρεύει λεπτομέρειες όπως οι ακτινωτοί τροχοί και τα χρώμια».
Η μονοχρωμία σε συνδυασμό τον «αθόρυβο» σχεδιασμό των νέων τροχών, τονίζουν τη λάμψη των χρωμιωμένων μερών.
Η αισθητική είναι μοντερνιστική και επιτρέπει πολλές προσωπικές πινελιές μετά την αγορά. Οι νέοι τροχοί αφαίρεσαν βάρος 1.449 γραμμαρίων από πίσω και 860 από μπροστά. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τη μείωση της γυροσκοπικής αδράνειας και κατά συνέπεια την αύξηση της ευελιξίας της μοτοσυκλέτας και τη βελτίωση του φρεναρίσματος.
Το V7 Special από την άλλη πλησιάζει περισσότερο από όλα την αρχική σύλληψη του V7, όχι μόνο γιατί μοιράζεται στοιχεία με το δημιούργημα του Lino Tonti, αλλά και διότι προωθεί την ίδια ακριβώς οδηγική φιλοσοφία, μιας μοτοσυκλέτας δηλαδή που μπορεί να ταξιδέψει, αλλά διαθέτει και ιδιαίτερο φινίρισμα και προηγμένες τεχνολογίες. Όπως και ο «προπάππους» του, διατίθεται σε διχρωμία και φέρει ακτινωτούς τροχούς.
Με τοποθέτηση φέρινγκ και βαλιτσών μετατρέπεται εύκολα σε ταξιδιώτη μεσαίων αποστάσεων.
Ο νέος πιο ήρεμος και πιο ισχυρός κινητήρας είναι αρκετά πιο δυνατός και ταιριάζει σε αυτήν τη χρήση, λόγω της μειωμένης κατανάλωσης και της αυξημένης αυτονομίας.
Το V7 Racer είναι πλέον το μοναδικό σπορ μοντέλο από τα V7 και εκείνο που ωφελείται περισσότερο από τις δύο σημαντικές αλλαγές: τον νέο V2 με το μονό σώμα ψεκασμού και το μεταλλικό ρεζερβουάρ με τις χρωμιωμένες λεπτομέρειες.
Το κόκκινο ανωδιωμένο πλαίσιο παραπέμπει επίσης στο θρυλικό πρώτο V7 Sport με το κόκκινο πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο ατσάλι.
Η σπορ μονή σέλα από suede δέρμα καταλήγει πίσω σε έναν κοκοβιό «εποχής» που μάλιστα φέρει number plates όπως τα αγωνιστικά του τότε. Ως εξτρά προσφέρονται δίσελο και σετ μαρσπιέ συνεπιβάτη. Κυρίαρχο αισθητικό στοιχείο είναι η ευρεία χρήση βουρτσισμένου αλουμινίου.
Αναλυτικά ο εξοπλισμός του V7 Racer:
-Αριθμημένο πλακίδιο με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής
-Πλαίσιο, ψαλίδι και αφαλοί τροχών σε κόκκινο χρώμα
-Μεταλλικό, χρωμιωμένο ρεζερβουάρ
-Δερμάτινος ιμάντας κατά μήκος του ρεζερβουάρ
-Μονόσελο από suede
-Ουρά σέλας με number plate
-Ζελατίνα επίσης με number plate
-Σπορ φτερά τροχών
-Πλαϊνά καπάκια από βουρτσισμένο και τρυπημένο αλουμίνιο
-Προστατευτικά ψεκασμού από βουρτσισμένο αλουμίνιο
-Βάση σιλανσιέ από βουρτσισμένο αλουμίνιο
-Χρωμιωμένο προστατευτικό πάνω πλάκας τιμονιού
-Χρωμιωμένο αντιθερμικό προστατευτικό εξάτμισης
-Πιρούνια με λαστιχένιες προστατευτικές φυσούνες
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου