Η σπορτίφ οικογένεια μοντέλων της Ford, η οποία φέρει την ονομασία
ST, αποκτά και επίσημα πλέον ένα ακόμα μέλος. Ο λόγος, για το νέο Ford
Fiesta ST, το οποίο πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στη Γενεύη.
Η φημολογούμενη έως τώρα έκδοση ST του νέου Ford Fiesta βλέπει το φως της δημοσιότητας, λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι πύλες της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης για τους εκπροσώπους του Τύπου.
Η έκδοση παραγωγής του «καυτού» μικρού της Ford έρχεται να παραλάβει τη σκυτάλη από τον 2λιτρο αδελφό του, ο οποίος είδε το φως της δημοσιότητας το 2008, υιοθετώντας μια διακριτικά σπορτίφ σχεδιαστική προσέγγιση σε ότι αφορά τις εξωτερικές του επιφάνειες.
Οι μεγάλοι τροχοί, αλλά κυρίως, η τεράστια εισαγωγή-μάσκα αέρα στο εμπρός μέρος αποτελούν τα κυρίαρχα στοιχεία με τα οποία οι σχεδιαστές της Ford προίκισαν το νέο τους «παιδί». Στο πίσω μέρος, το μάτι μαγνητίζουν ο διαφορετικός προφυλακτήρας, ο οποίος αναδεικνύει τα σπορτίφ οπίσθια του μοντέλου, καθώς και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Ανάλογα διεγερτικές πινελιές συναντά κανείς και στο εσωτερικό, όπου τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα της Recaro κυριολεκτικά κλέβουν την παράσταση. Τόσο στον τομέα του σχεδιασμού, όσο και σε εκείνον των μηχανικών μερών, το νέο FiestaST αποτελεί ένα ακόμα «προϊόν» του TeamRS της Ford, στο οποίο ηγείται ο πολύπειρος σε αντίστοιχες κατασκευές, J. Capito.
Η μεγάλη όμως είδηση αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα στον κινητήρα, καθώς η Ford, ακολουθώντας τη διαδεδομένη για την ίδια τακτική του downsizing, έβαλε στο ράφι το 2λιτρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 150 ίππων του παρελθόντος αντικαθιστώντας τον, με το γνωστό EcoBoost υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων που είδαμε στα Focus και C-Max.
Για την περίσταση, η απόδοσή του ορίστηκε στους 180 ίππους, με τη μέγιστη ροπή στρέψης να ανέρχεται στα 240 Nm. Σύμφωνα με την Ford, το νέο Fiesta ST είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα.
Αν και μέχρι στιγμής η εταιρεία δε δίνει σαφή νούμερα αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, παρ’ όλα αυτά, μέσω των επίσημων ανακοινώσεων διαβεβαιώνει πως οι εκπομπές CO2 θα είναι κατά 20% μικρότερες σε σχέση με εκείνες του 2λιτρου κινητήρα του απελθόντος ST.
Από εκεί και πέρα, όπως είναι αναμενόμενο, οι ρυθμίσεις των χαμηλότερων κατά 15 χλστ. σε ύψος αναρτήσεων διαθέτουν σπορτίφ ρυθμίσεις, ενώ για πρώτη φορά το νέο ST θα είναι εφοδιασμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος το οποίο θα διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας. Το παρόν, ασφαλώς, δίνει και στο νέο Fiesta ST το γνωστό σύστημα Torque Vectoring Control.
Κλείνοντας, αξίζει να προστεθεί πως σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, η διάθεση του νέου Ford Fiesta ST στις αγορές της γηραιάς ηπείρου αναμένεται στις αρχές του 2013.
Πηγή: 4troxoi.gr
Η φημολογούμενη έως τώρα έκδοση ST του νέου Ford Fiesta βλέπει το φως της δημοσιότητας, λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι πύλες της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης για τους εκπροσώπους του Τύπου.
Η έκδοση παραγωγής του «καυτού» μικρού της Ford έρχεται να παραλάβει τη σκυτάλη από τον 2λιτρο αδελφό του, ο οποίος είδε το φως της δημοσιότητας το 2008, υιοθετώντας μια διακριτικά σπορτίφ σχεδιαστική προσέγγιση σε ότι αφορά τις εξωτερικές του επιφάνειες.
Οι μεγάλοι τροχοί, αλλά κυρίως, η τεράστια εισαγωγή-μάσκα αέρα στο εμπρός μέρος αποτελούν τα κυρίαρχα στοιχεία με τα οποία οι σχεδιαστές της Ford προίκισαν το νέο τους «παιδί». Στο πίσω μέρος, το μάτι μαγνητίζουν ο διαφορετικός προφυλακτήρας, ο οποίος αναδεικνύει τα σπορτίφ οπίσθια του μοντέλου, καθώς και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Ανάλογα διεγερτικές πινελιές συναντά κανείς και στο εσωτερικό, όπου τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα της Recaro κυριολεκτικά κλέβουν την παράσταση. Τόσο στον τομέα του σχεδιασμού, όσο και σε εκείνον των μηχανικών μερών, το νέο FiestaST αποτελεί ένα ακόμα «προϊόν» του TeamRS της Ford, στο οποίο ηγείται ο πολύπειρος σε αντίστοιχες κατασκευές, J. Capito.
Η μεγάλη όμως είδηση αφορά στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα στον κινητήρα, καθώς η Ford, ακολουθώντας τη διαδεδομένη για την ίδια τακτική του downsizing, έβαλε στο ράφι το 2λιτρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 150 ίππων του παρελθόντος αντικαθιστώντας τον, με το γνωστό EcoBoost υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων που είδαμε στα Focus και C-Max.
Για την περίσταση, η απόδοσή του ορίστηκε στους 180 ίππους, με τη μέγιστη ροπή στρέψης να ανέρχεται στα 240 Nm. Σύμφωνα με την Ford, το νέο Fiesta ST είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 7 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα αγγίζει τα 219 χλμ./ώρα.
Αν και μέχρι στιγμής η εταιρεία δε δίνει σαφή νούμερα αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων, παρ’ όλα αυτά, μέσω των επίσημων ανακοινώσεων διαβεβαιώνει πως οι εκπομπές CO2 θα είναι κατά 20% μικρότερες σε σχέση με εκείνες του 2λιτρου κινητήρα του απελθόντος ST.
Από εκεί και πέρα, όπως είναι αναμενόμενο, οι ρυθμίσεις των χαμηλότερων κατά 15 χλστ. σε ύψος αναρτήσεων διαθέτουν σπορτίφ ρυθμίσεις, ενώ για πρώτη φορά το νέο ST θα είναι εφοδιασμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος το οποίο θα διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας. Το παρόν, ασφαλώς, δίνει και στο νέο Fiesta ST το γνωστό σύστημα Torque Vectoring Control.
Κλείνοντας, αξίζει να προστεθεί πως σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, η διάθεση του νέου Ford Fiesta ST στις αγορές της γηραιάς ηπείρου αναμένεται στις αρχές του 2013.
Πηγή: 4troxoi.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου