Στις οθόνες των κινητών τηλεφώνων και των υπολογιστών τύπου tablets
βρίσκεται σε σημαντικό βαθμό, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το μέλλον
του μάρκετινγκ για την τρέχουσα δεκαετία, καθώς τα διάφορα smartphones
με λειτουργικό Android και IOS μπορεί να μην υπήρχαν καν πριν από λίγα
χρόνια, αλλά πλέον καθορίζουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε.
Μάρκετινγκ και διαφήμιση εξατομικεύονται, με βάση τις προτιμήσεις, αλλά
και τη γεωγραφική θέση του χρήστη.
Οι εταιρείες έχουν λάβει το μήνυμα: οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο εκτιμάται ότι θα δαπανήσουν φέτος πάνω από 6,6 δισ. δολ για διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων και tablets («mobile advertising»), έναντι 3,3 δισ. δολ πέρυσι και 1,6 δισ. το 2010.
Με βάση δε, έκθεση της εταιρείας μελετών «Berg Insight» (Δεκέμβριος 2011), η συνολική αξία της παγκόσμιας αγοράς μάρκετινγκ και διαφήμισης στις κινητές τηλεπικοινωνίες υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί στα 17,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2016, καταγράφοντας ετήσια αύξηση της τάξεως του 37%. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 15,2% της συνολικής αγοράς online διαφήμισης ή στο 3,8% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα μέσα.
Το δυνατότερο «χαρτί» του mobile marketing έγκειται στο ότι μπορεί να προσεγγίσει τους καταναλωτές την ώρα ακριβώς, που είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά. Με απλά λόγια, η διαφήμιση για ένα λαχταριστό σάντουιτς δεν θα προσεγγίσει τον πεινασμένο χρήστη τη στιγμή που κάθεται στον καναπέ του σπιτιού του, σε κοντινή απόσταση από το ψυγείο του, αλλά, δυνητικά, όταν θα βρίσκεται κοντά σε ένα εστιατόριο, σε ώρα φαγητού: τότε θα λάβει στο κινητό ή το tablet του ένα μήνυμα που θα τον ειδοποιεί ότι η αλυσίδα γρήγορης εστίασης «Χ» προσφέρει το χάμπουργκέρ της στη μισή τιμή, σε απόσταση 300 μέτρων από το σημείο όπου βρίσκεται…
Αν η προηγούμενη δεκαετία ήταν του ίντερνετ, η τρέχουσα ανήκει στο mobile τονίζουν αναλυτές της αγορας.
Οι εταιρείες έχουν λάβει το μήνυμα: οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο εκτιμάται ότι θα δαπανήσουν φέτος πάνω από 6,6 δισ. δολ για διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων και tablets («mobile advertising»), έναντι 3,3 δισ. δολ πέρυσι και 1,6 δισ. το 2010.
Με βάση δε, έκθεση της εταιρείας μελετών «Berg Insight» (Δεκέμβριος 2011), η συνολική αξία της παγκόσμιας αγοράς μάρκετινγκ και διαφήμισης στις κινητές τηλεπικοινωνίες υπολογίζεται ότι θα αυξηθεί στα 17,2 δισεκατομμύρια ευρώ το 2016, καταγράφοντας ετήσια αύξηση της τάξεως του 37%. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 15,2% της συνολικής αγοράς online διαφήμισης ή στο 3,8% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα μέσα.
Το δυνατότερο «χαρτί» του mobile marketing έγκειται στο ότι μπορεί να προσεγγίσει τους καταναλωτές την ώρα ακριβώς, που είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά. Με απλά λόγια, η διαφήμιση για ένα λαχταριστό σάντουιτς δεν θα προσεγγίσει τον πεινασμένο χρήστη τη στιγμή που κάθεται στον καναπέ του σπιτιού του, σε κοντινή απόσταση από το ψυγείο του, αλλά, δυνητικά, όταν θα βρίσκεται κοντά σε ένα εστιατόριο, σε ώρα φαγητού: τότε θα λάβει στο κινητό ή το tablet του ένα μήνυμα που θα τον ειδοποιεί ότι η αλυσίδα γρήγορης εστίασης «Χ» προσφέρει το χάμπουργκέρ της στη μισή τιμή, σε απόσταση 300 μέτρων από το σημείο όπου βρίσκεται…
Αν η προηγούμενη δεκαετία ήταν του ίντερνετ, η τρέχουσα ανήκει στο mobile τονίζουν αναλυτές της αγορας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου