Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

0 «Ξεπαγώνουν» το Chart Show στον Alpha

 «Ξεπαγώνουν» το Chart Show στον Alpha


Ο Alpha αποφάσισε να βγάλει από τον «πάγο» το Chart Show και να προβάλει τα νέα επεισόδια του μουσικού σόου που παρουσιάζει η Ναταλία Γερμανού, για να ενισχύσει την prime time ζώνη της Κυριακής.
Η αρχή θα γίνει αύριο, 12 Φεβρουαρίου, όποτε η παρουσιάστρια θα αναζητήσει με τους καλεσμένους της τους πιο επιτυχημένους συνθέτες όλων των εποχών.
Η μουσική εκπομπή ξεκίνησε να προβάλλεται τον περασμένο Νοέμβριο, με παλιότερα επεισόδια. Τα έξι καινούργια επεισόδια παρέμεναν στο συρτάρι λόγω του «Dancing on Ice».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates