Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

0 Οι Έλληνες θα πρέπει να συμβιβαστούν με τη φτώχεια


«Οι Έλληνες θα πρέπει να συμβιβαστούν με την ιδέα ότι η χώρα τους θα είναι φτωχότερη από ό,τι ήταν πριν». Αυτό τονίζει ο αμερικανός οικονομολόγος Άνταμ Λέρικ, εκτιμώντας ότι η χώρα μας θα βρίσκεται σε ύφεση για τα επόμενα τουλάχιστον 5-7 χρόνια. Μιλώντας...



στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, o Λέρικ είπε ότι η αναδιάρθρωση του χρέους θα έπρεπε να είχε γίνει «τουλάχιστον 2 χρόνια νωρίτερα όταν ξεκίνησε η κρίση χρέους στην Ελλάδα και όταν το χρέος της χώρας βρισκόταν κατά 100% στα χέρια ιδιωτών. Σήμερα τα 3/4 του ελληνικού δημόσιου χρέους βρίσκονται σε θεσμικούς κατόχους ομολόγων, δηλαδή τα ευρωπαϊκά κράτη-μέλη, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ και αυτό το χρέος είναι πολύ δύσκολο έως απίθανο να αναδιαρθρωθεί όπως θα συνέβαινε στην περίπτωση που βρισκόταν σε χέρια ιδιωτών».

Ο οικονομολόγος που γνωρίζει καλά και την περίπτωση της Αργεντινής, κρίνει αναγκαία τη μείωση του κόστους εργασίας κατά 25%-30%. «Αυτό θα γίνει και πρέπει να γίνει είτε η Ελλάδα αποφασίσει να μείνει εντός ευρωζώνης είτε εκτός», λέει.

«Σε κάθε περίπτωση» ξεκαθάρισε ο Λέρικ, «οι Έλληνες πρέπει να καταλάβουν ότι η χώρα τους θα είναι μία φτωχότερη χώρα από αυτήν που γνώριζαν και πρέπει να συμβιβαστούν με αυτήν την ιδέα».


Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates