"Θα είναι αδικία η Ελλάδα να πτωχεύσει και να βρεθεί από ένα λάθος σε εθνική απομόνωση, ξέρουμε από αγώνες και αυτός είναι ο αγώνας μας σήμερα να πάρουμε ενωμένοι δύσκολες αποφάσεις" τόνισε ο κ.Παπαδήμος
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου