Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

0 Μετέφεραν ηρωίνη με το ΚΤΕΛ

 Μετέφεραν ηρωίνη με το ΚΤΕΛ

 

Συνελήφθησαν οι δύο ανήλικοι Αφγανοί


Για κατοχή και μεταφορά ναρκωτικών ουσιών κατηγορούνται δύο ανήλικοι Αφγανοί ηλικίας 16 και 17 ετών που συνελήφθησαν στην Πάτρα κατά την αποβίβαση τους από λεωφορείο των ΚΤΕΛ.
Οι αστυνομικοί που τους συνέλαβαν βρήκαν και κατάσχεσαν 60 γραμμάρια ηρωίνης και τρία κινητά τηλέφωνα τα οποία χρησιμοποιούσαν οι δράστες ως μέσα διευκόλυνσης για τη μεταφορά των ναρκωτικών.
Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών.
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates