Μπορεί η σχέση τους να έχει περάσει από «σαράντα κύματα», η Ναταλία Γερμανού και ο Αλέξανδρος Παρθένης όμως, παραμένουν καλοί φίλοι.
Πρόσφατα ο φακός του «Ok!» τους εντόπισε στο αεροδρόμιο την ώρα που αναχωρούσαν για Θεσσαλονίκη για δουλειά.
Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011
0 Γερμανού - Παρθένης ταξιδάκι στην Θεσσαλονίκη
Ετικέτες
Gossip
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου