Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

0 Γρηγόρης Βαλλιανάτος: "Έκανα πορνεία, όχι στο πεζοδρόμιο"

Γρηγόρης Βαλλιανάτος: "Έκανα πορνεία, όχι στο πεζοδρόμιο"

Ο γνωστός δημοσιογράφος Γρηγόρης Βαλλιανάτος μίλησε για το «εμπόριο σεξ» της Αθήνας και τις δικές του προσωπικές εμπειρίες σε συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ».

«Έκανα πορνεία –όχι στο πεζοδρόμιο. Όταν ήμουν φοιτητής στην Αγγλία, εργάστηκα σε γραφείο συνοδών. Είναι ένα επάγγελμα και αυτό».

Πως κι έτσι λοιπόν;

«Για να δω πώς είναι. Από περιέργεια. Άλλες φορές ήταν ενδιαφέρον, άλλες όχι. Μου έφυγε η απορία και σήμερα καταλαβαίνω ακριβώς το πρόβλημα. Οργανώσαμε μάλιστα, σωματείο και εκπροσωπώ τους ανθρώπους που εκδίδονται στην Ελλάδα. (…) Είναι σαν να είσαι υδραυλικός, κηπουρός, χορευτής, γυμναστής ή εκφωνητής. Είναι μία χειρωνακτική δουλειά. Δεν το έβλεπα διαφορετικά. Τώρα αν “τσιμπήθηκα” με κάποιον από τους πελάτες; Υπήρξε και τέτοια περίπτωση».

Έκανε σχέση με κάποιον πελάτη;

«Σχέση όχι, δεν “έκατσε”. Ξέρετε, οι άνθρωποι που εργάζονται στο σεξ στην Ελλάδα σήμερα είναι χιλιάδες. Είναι όπως όλοι μας. Πολλές φορές, δεν το ξέρουν καν οι συγγενείς τους και τα παιδιά τους ότι το κάνουν. Δεν θα γυρίσουμε τώρα στο μεσαίωνα. Είναι μία επιλογή. Δεν μιλάω για ανθρώπους που είναι θύματα εκμετάλλευσης, αλλά για εκείνους που συνειδητά λένε: “Είμαι ένα ωραίο μοντέλο, δεν έχω δουλειά, πάω στο Ντουμπάι και κάνω βίζιτες”. Αν δεν φοροδιαφεύγω, αν πάω στη νομαρχία και πάρω μία αδειούλα, που είναι κάτι πολύ εύκολο, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα».

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates