Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

0 Μπήλιω Τσουκαλά: Δάκρυα στο τελευταίο "Έχει γούστο"

Μπήλιω Τσουκαλά: Δάκρυα στο τελευταίο "Έχει γούστο"

Η ΕΡΤ δεν ανανέωσε το συμβόλαιο της Μπήλιως Τσουκαλά και το "Έχει γούστο" μετά από τόσα χρόνια έλαβε "άδοξο" τέλος!

Τα τελευταία μαντάτα από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής για μια ακόμα φορά είναι άσχημα.

Οι εκπομπές "Έχει Γούστο" και "Μένουμε Ελλάδα" αποχαιρέτησαν ήδη, ενώ αβέβαιο παραμένει το μέλλον για την "Πρωινή Ενημέρωση" και το "Συμβαίνει Τώρα".

Προχθές, η Μπήλιω Τσουκαλά στο φινάλε της εκπομπής αποχαιρέτησε το κοινό σε ένα κλίμα έντονα φορτισμένο.

Στο τέλος δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της...



-
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates