Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

0 "Κερδίσαμε με τον κόσμο μας"

"Κερδίσαμε με τον κόσμο μας"

Δεν περίμενε την χθεσινή μεγάλη νίκη επί της Τότεναμ ο Κοστίν Λάζαρ, ο οποίος τόνισε ότι χωρίς τους φίλους του ΠΑΟΚ το αποτέλεσμα στο Λονδίνο θα ήταν διαφορετικό.


«Είναι πολύ μεγάλη νίκη για μας, δεν περιμέναμε σε καμία περίπτωση να κερδίσουμε εδώ και αυτό μας κάνει ακόμα περισσότερο χαρούμενους», είπε ο Ρουμάνος στις πρώτες του δηλώσεις μετά το διπλό στο "Γουάιτ Χαρτ Λέιν" και συμπλήρωσε:

«Περιμέναμε να κερδίσουμε το τελευταίο ματς με τη Ρούμπιν και να τερματίσουμε στην κορυφή του ομίλου, διότι είναι σημαντική η πρωτιά, όμως καταφέραμε να νικήσουμε την Τότεναμ που είναι κάτι σπουδαίο για τον ΠΑΟΚ ως κλαμπ, αλλά και για τους Ελληνες».

Tέλος, αναφέρθηκε και στην συμπαράσταση των οπαδών του ΠΑΟΚ: «Οι οπαδοί μας είναι παντού και πάντα είναι πολλοί. Χωρίς αυτούς, δεν θα παίρναμε το αποτέλεσμα αυτό στο Λονδίνο».

Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates