Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

0 «Πυρά» της ΑΔΕΔΥ κατά της κυβέρνησης


Το συνδικάτο καταγγέλλει κλήσεις συνδικαλιστών από την αστυνομία
Για ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και επιβολή αυταρχικών μέτρων κατηγορεί την κυβέρνηση η ΑΔΕΔΥ η οποία καταγγέλλει ότι στο...
πλαίσιο αυτό, έχουν κληθεί εργαζόμενοι και συνδικαλιστές που βρίσκονταν ή βρίσκονται ακόμη σε κινητοποιήσεις, σε αστυνομικά τμήματα προκειμένου να διαπιστωθούν «αδικήματα και νομικές παραβάσεις».

Η ΑΔΕΔΥ με ανακοίνωσή της καλεί την κυβέρνηση «να εγκαταλείψει την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και τα νέα αυταρχικά μέτρα» συμπληρώνοντας ότι «Οι αγώνες των εργαζομένων δεν πρόκειται να σταματήσουν αλλά αντίθετα θα συνεχιστούν και θα κλιμακωθούν ενάντια στις αντιλαϊκές πολιτικές της Κυβέρνησης και της Τρόικας».
newsbeast
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates