Recommended Post Slide Out For Blogger

Ελα και εσύ στην παρέα του Ola-e-tipota!Κάνε like εδώ

Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

0 Κάρολος Παπούλιας: "Δεν δέχομαι να με λένε Προδότη"



Κάρολος Παπούλιας: "Δεν δέχομαι να με λένε Προδότη"
Την λύπη του εξέφρασε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας για την αναγκαστική του αποχώρηση από την παρέλαση της Θεσσαλονίκης.

Ο κύριος Κάρολος Παπούλιας, εμφανώς εκνευρισμένος και απογοητευμένος, γύρισε προς τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη και συνομιλώντας μαζί του, του είπε: «δεν δέχομαι να με λένε Προδότη».

Σε δηλώσεις του προς τους δημοσιογράφους, τόνισε πως «δεν θέλω ν΄αποχωρήσω. Είμαι εδώ για να τιμήσω την πόλη, μια ιστορική πόλη και να τιμήσω την ημέρα».

Έστειλε μάλιστα και ένα μήνυμα προς πολλαπλούς αποδέκτες, λέγοντας πως «είναι ορισμένοι που θέλουνε να ματαιωθεί αυτή η εκδήλωση. Και λυπάμαι πάρα πολύ. Πάρα πολύ».

Λίγο πριν αποχωρήσει, ξεκαθάρισε ότι «ο ελληνικός λαός δίνει μια μεγάλη μάχη. Την έδωσε σαν σήμερα πριν από χρόνια. Σήμερα εξακολουθεί να πιστεύει πως μπορεί να ξεπεράσει αυτή τη δύσκολη στιγμή. Πρέπει όλοι μας να βάλουμε τις δυνάμεις μας».
Share

BloggerTT

Ενημερώσου με ενα Like

Αρχειοθήκη ιστολογίου

i

Θα μεταφερθείτε στη νέα σελίδα σε

Δευτερόλεπτα
 

Ola-i-tipota Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates