Ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς αποδοκίμασε τα επεισόδια, σημειώνοντας ότι «είναι ολέθρια αντίδραση σε μία ολέθρια πολιτική. Η κυβέρνηση παρακολουθεί αμήχανα τις κοινωνικές εκρήξεις, που η ίδια η πολιτική της πυροδότησε.
«Όμως όσοι χαίρονται που τραυμάτισαν την εθνική μας γιορτή, να ξέρουν ότι οι ίδιοι πλήγωσαν την εθνική μας υπερηφάνεια, οι ίδιοι αμαύρωσαν την εικόνα όλων των Ελλήνων, οι ίδιοι πρόσβαλαν τη μνήμη των ηρώων μας.
» Σε μια στιγμή που η χώρα μετράει τις πληγές της και προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της, δεν θα έπρεπε να μπερδεύουν τα εθνικά μας σύμβολα και την ελληνική ιστορία με μια καταστροφική κυβέρνηση. Μόνον οι εχθροί μας θα μας ήθελαν σήμερα διχασμένους.»
Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011
0 Σαμαράς: Η κυβέρνηση παρακολουθεί αμήχανα τις κοινωνικές εκρήξεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου